Hop til indhold
Guest meorts

Aarhus - Lilly Tantra Temple

Recommended Posts

Guest meorts

Jeg har lige besøgt Lilly, og jeg kan helt klart anbefale hende!

Bestilte 30 min b2b for 700, og det var sku pengene værd. Hun er lækker, sød, nem at snakke med og god til engelsk. Det er tæt på Aarhus ø i en lækker lejlighed. 

Pas på hende!

10/10

https://annoncelight.dk/showad/353113

God aften

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt Lilly i går, som vist var hendes første dag i Danmark. Jeg begyndte med købesex for 26 år siden, og har siden vel nok besøgt omkring 1000 piger - er for længst stoppet med at tælle. Jeg har dog aldrig prøvet tantra, så den måtte også lige vinges af,  før kisten blev sømmet til. Jeg bestilte 90 minutter med gensidig berøring - 2100 kr. Stedets beliggenhed er jeg godt nok ikke særlig glad for - ligger ud til en meget befærdet vej, og med et værtshus som nabo - et træls sted at stå og vente på døren bliver åbnet. Min erfaring siger mig, at billeder af så smuk en pige, helt sikkert er fake, og var derfor spændt på hvilken pige jeg mødte. Jeg trådte ind af døren, og    "wooow"     hun var bare lækker - ægte billeder,  og mine øjne var klistret til verdens bedste røv, da Lilly gik foran mig hele vejen op til 2. sal. Som nævnt, var det min første tantra oplevelse, og jeg kan derfor ikke udtale mig om, hvorvidt det var godt tantra sex, da jeg ikke har noget at sammenligne det med. Mere end en time gik med massage af min krops bagside, hvilket var lidt træls, da jeg jo så ikke kunne se pigen, eller røre ved hende, men lækkert var det da, at mærke Lillys bryster og mave glide hen over min ryg og røv. Rigtigt lækkert blev det først, da hun vendte mig om, og kælede for både stok og godtepose,  imens mine hænder gled over hendes vidunderlige krop, og fik også lov at lade en finger glide ind i den lille stramme fisse. Lilly gav mig en lækker udløsning, og er en vildt dejlig pige. Jeg giver pigen mn bedste anbefaling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...