Hop til indhold

Lille fræk dansk tøs. ønsker bukakke tirsdag. kom og hjælp ;-)

Featured Replies

Skrevet

Fra annoncen:

jeg modtager kun skandinaviske mænd.

SETUP:
jeg ligger nøgen og er blindfolede (bind for øjne) jeg røre ved mig selv imens. i må kun spille pik udover mig og komme på min krop og ansigt. i må kun røre mine bryster.
måske røre jeg lidt på jer med mine hænder.
500 kr kontant.
min HERRE vil være tilstede.

Redigeret af Blækspruttemanden

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, Lige nu:

jeg modtager kun skandinaviske mænd.

SETUP:
jeg ligger nøgen og er blindfolede (bind for øjne) jeg røre ved mig selv imens. i må kun spille pik udover mig og komme på min krop og ansigt. i må kun røre mine bryster.
måske røre jeg lidt på jer med mine hænder.
500 kr kontant.
min HERRE vil være tilstede.

Hvis man ligger blindfolded og på ingen måder skal have sex men kun leverer store mængder sæd, hvorfor så kun søde skandinasiske mænd?

Er etnisk sæd så ubehageligt? Eller er det kæresten/mesteren som ikke kan tåle tanken?

:D

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, 1 time siden:

Hvis man ligger blindfolded og på ingen måder skal have sex men kun leverer store mængder sæd, hvorfor så kun søde skandinasiske mænd?

Er etnisk sæd så ubehageligt? Eller er det kæresten/mesteren som ikke kan tåle tanken?

Du forstår ikke hvad etnisk betyder. 

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, 1 time siden:

Eller måske en frygt for dårlig opførsel fra udenlandske mænd, måske pga. erfaring eller måske helt ubegrundet. 

Skrevet

Jeg har lige “meldt” mig til. Det foregår mellem kl 14 og 15. Andre der deltager?:D

Skrevet
Blækspruttemanden skrev, den 29.9.2022 at 18:19:

Det kan have noget at gøre med hvordan man opføre sig og ikke bryder grænser. 

Skrevet

500 kr. for at onanere.... Det kan fås billigere herhjemme :)

Skrevet
Djurslandfyr skrev, den 29.9.2022 at 21:37:

Jeg har lige “meldt” mig til. Det foregår mellem kl 14 og 15. Andre der deltager?:D

Hvor skal det foregå? 

Skrevet

Blev dette til noget, og er der nogen der kan berette derfra ? 

Skrevet

Håber på at kunne deltage næste gang - og måske et setup på Sjælland :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.