Hop til indhold

Recommended Posts

Tilfældigvis passede min kalender med at jeg skulle er smut til Herning-egnen, og jeg gav mig selv et pitstop mellem 2 møder hos Haderup-pigerne. Havde luret, at det var Lærke Love der var “bestyrer” af huset. Og da hun har stået på ønskelisten et stykke tid, tænkte jeg at nu skulle det være.

Kort sms kommunikation med Lærke Love fra morgenstunden, og en aftale kom på plads senere samme formiddag.

Jeg havde “kun” booket 15 min hos hende. Lidt tidspres mellem møderne og det faktum at min beholdning af kontanter var begrænset gjorde at det kun kunne blive til 15 min.

men hold nu kæft, det var gode 15 min. Lærke Love er en lækker tøs i min verden. Dejlig figur og kurver der er lige spot on i min bog.

Til trods for den korte tid, nåede jeg at få smagt godt og grundigt på hendes lækre mis og det føltes og smagte som om at hun kunne lide mit arbejde. Hvis jeg ikke havde været begrænset af hverken tid eller penge, så er jeg sikker på at jeg kunne have blevet ved med at slikke hende i en hel time.

Men Lærke bad mig om at jeg også skulle kneppe hende. Så vupti fik hun tryllet et gummi frem og hjulpet på med munden, og så kunne jeg ellers glide op i den lækre fisse jeg lige havde smagt på.

jeg kunne godt mærke, at der ikke skulle alverden til før jeg ville fyre den af. Jeg var blevet vildt tændt undervejs i slikkeriet.

så det blev til en relativ hurtig kneppetur, hvor jeg bare bankede min pik hårdt og dybt op i hende. Og til sidst kunne jeg brøle min orgasme ud. Hold kæft det en god omgang selvom fornøjelsen var af den korte slags.

jeg vil med glæde vende tilbage til Lærke når hun igen er indenfor min rækkevidde og kalenderen passer. Og så tror jeg, at jeg vælger at tage lidt længere tid sammen med hende en anden gang.

tak for den lækre “formiddagssnack” Lærke Love.

Link:

https://annoncelight.dk/showad/349351

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 1 minut siden:

Videoerne på hendes hjemmeside er verdensklasse.:wub:

Det har jeg også set op til flere gange. Hold nu helt op. Hende bliver jeg nød til at møde:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
SlikkeFrands skrev, for 17 timer siden:

Videoerne på hendes hjemmeside er verdensklasse.:wub:

Hun er endnu bedre i virkeligheden :P men jeg er enig i at videoerne på hendes side er frække.

hun skriver også under “kommer snart” på hendes hjemmeside, at det bliver muligt at købe små film med hende. 
det ser jeg frem til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...