Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/333459

Nogen gange må man selv....og det gjorde jeg så, hvilket jeg ikke fortrød :-)

Wawa er en lille let buttet og velduftende thaipige. Jeg vil dog nok skyde hende til at være lidt ældre end de 22, vurderet ud fra hendes erfaring ;-). Billederne er som sædvanlig ægte fra Lunde, men jeg syntes hun ser meget bedre ud i virkeligheden. Grunden var nok at hun havde en mørk læbestift på og smilede rigtig meget på en fræk og charmerende måde, da hun åbnede døren....nærmest som om hun tænkte: "Nu skal jeg satme nok ordne dig om lidt kammerat"! :P. Jeg syns hun er en lækker steg med nogle flotte bryster.

Tog 30 min med det hele, og regnede nok med at halvdelen gik med massage, som så tit når det er første gang. Men hun spurgte om jeg ville ha massage...."Øøh...jo tak, bare lidt sagde jeg" og så grinede hun og bad mig lægge mig til rette. Massagen foregik ved at hun lige "gik" en tur med sine hænder fra føderne og op på min ryg. Derefter begyndte hun at kysse lidt i nakken og så nede mellem benene. Så mærkede hun lige efter om der var effekt, og så kom turn-arround efter ca. halvandet minut :D.....Ja hun spilder sgu ikke tiden.

Så blev der tungekysset og gramset overalt....superfransk og på med gummi på en måde jeg aldrig har oplevet før. Nogle fumler og famler men Wawa formåede at sætte det på uden jeg overhovedet opdagede det. Og så ellers op og ride. Jeg holdt vel ca 15 min i lidt forskellige stillinger afsluttende i missionær. Kæft hun er god at sexe med. Masser af nærvær og øjenkontakt hele vejen igennem.

Blev herefter tilbudt koldt vand og klædt på....ja, for det gør man ikke selv derude, med mindre man selv insisterer :-). Super oplevelse med en super dejlig thai-pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde egentlig bestilt tatar og Sara men fik tatar og wawa istedet          siger de et søstre

De er begge super dejlige har efterhånden besøgt flere piger på adressen og er aldrig blevet skuffet

Super service hver eneste gang

God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg også mødt Wawa -1 time fp -hun er sød og hendes krop og bryster overdreven lige mig. Hun startede på massage -fødderne og opad bagsiden -hun virkede træt i det (sen aften) dvælede en i mellem i bevægelserne -men så gik hun over til at bruge brysterne lidt og hendes dejlige store brystvorter blev hurtig stive -og pirrede dejligt. Så blev jeg vent på ryggen -masserede kort mine ben inden hun tog fat om min pik -og begyndte at sutte -det kan hun altså godt finde ud af -spurgte hurtig om jeg ville have kondom på -men jeg kunne lige vente lidt og nyde hendes sutarbejde... da så kondomet var kommet på satte hun sig og red derudad -hun var ikke ked af at kysse, og at jeg tog ved hendes lange hår og bløde krop... -virkede som om hun kom flere gange -også var hun færdig (træt) da hun lagde sig på ryggen og jeg gik om bor -virkede hun nærmest skræmt, men ingen klager -og hun begyndte også at stønne igen... -til sidst ville hun gerne sutte mig færdig sagde hun -hvilket jeg slet ikke havde noget imod (få kondommen af) hun lagde sig i mellem mine ben -langt fra mine hænder -suttede løs igen -nosserne fik en tur -også hjalp jeg til med hånden -kom i et brag og pjaskede udover det hele -vi tog et bad sammen -og jeg blev vaskede lidt -hun gav mig sokker på tilbage på værelset -og fulgte mig ud...

Det var en fed oplevelse... -men er lidt undrende over hende reaktion, og hun en i mellem virkede træt/dvalende -kommunikationen hun virkede reserveret til tider... Synes ellers kemien var god.

Måske jeg jeg prøver hende igen, som hendes første kunde den dag i sted...    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...