Hop til indhold

Recommended Posts

Waps skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har jo læst en del positivt om dette sted. Men da jeg ofte færdes på Sydfyn skal jeg høre OM det virkelig er et "diskret" sted?

 

https://annoncelight.dk/showad/351194

Da jeg var der, var det i en boligblok -for ca. 1 mrd. siden. men har set de har været på Langeland, og nu tilbage på Sydfyn igen. Så det er muligvis et 3. sted de er nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waps skrev, for 6 timer siden:

Jeg har jo læst en del positivt om dette sted. Men da jeg ofte færdes på Sydfyn skal jeg høre OM det virkelig er et "diskret" sted?

 

https://annoncelight.dk/showad/351194

Den er vel ikke mere kompliceret, en at ringe/sms`e og bestille en tid, hvor man så får adressen for derefter at google den ( maps ) eller ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var der for nogen tid siden skrev jeg og spurgte hvor de holdt til. Fik ret hurtigt svar tilbage med en ca. adresse. :-)  Havde det været lidt for tæt på steder hvor jeg er "kendt" havde jeg bare forklaret situationen og undskyldt ulejligheden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der idag, og det er et meget diskret sted, med lang indkørsel, og bilen er skjult når man parkerer ved huset. Ingen fra vejen kan se at man er der

havde bestilt 30. Min. massage med HJ, og det var dejligt med masser at pirring lige fra starten af. Gav kr. 500.- ved ikke om man må røre pigen. Jeg lå bare med lukkede øjne det meste af tiden og nød behandlingen og at jeg ikke skulle yde men kun nyde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Menageriet flytter rundt til forskellige adresser i området.

Jeg har frekventeret dem på Thurø, Svendborg, og i to froskellige sommerhuse.

Hende med den runde tatoo på armen er uspændende. Oliesjapperi,  ingen indlevelse og færdig i en fart.

Den anden er ret god!

Indehaveren Kat er super sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86

Jeg har oplevet dem her. Begge steder fine

Jeg har ligeledes en dårlig oplevelse med hende med den rundt tatovering. Kat er dog fantastisk

image.png.d6dbe6d81d86ac4a1ef9842ffad7e89b.png

Redigeret af Maleren86

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...