Hop til indhold
Guest bennygall72

tantra-temple.com anbefalinger?

Recommended Posts

Guest bennygall72

Hej alle,

Jeg har været på udgik efter den ultimative massage oplevelse, og min opmærksomhed er faldet på tantra. Jeg har dog ualmindeligt svært ved at finde reelle steder, og jeg undgår helst (i denne omgang) steder der også tilbyder sex.

I den forbindelse vil jeg høre, om nogen herinde har erfaring med tantra-temple.com i København? Deres priser er tilforladelige, men det "bekymrer" mig lidt at lingam massage er ekskluderet. Ikke fordi jeg søger en sexoplevelse (jeg er ikke interesset i at få udløsning), men det virker bare ikke "rigtigt" at lingam bliver ekskluderet.

Så, mit spørgsmål. Har nogen prøvet det, og føler I det var pengene værd?

Jeg har prøvet at søge på forumet, men kan kun finde indlæg der er over 3 år gamle, og meget kan jo ske på den tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har prøvet dem et par gange for en del år tilbage.

Min oplevelse var, at pigerne generelt var kønne og dygtige, men jeg manglede helt klart lingam delen. Ikke fordi jeg havde behøvet en udløsning, men jeg synes den hører naturligt til tantra massage. 

Der var ingen tilfældige strejf eller noget, så de gør sig umage for at styre uden om.

Jeg vil styre udenom og finde et sted der inkluderer lingam delen hvis det var mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

jeg var på besøg for et par år siden til en 2 timer session med hende der interviewer i en del videoer på deres website. Det var en meget dyb oplevelse, som jeg tænker tilbage på med glæde - men der var INGEN fokus på Penis. Overhovedet. Det er langt mere “følelsesmæssigt”. 

så, svaret er, at hvis du er til cuddling giver det god mening. Hvis du søger noget mere sensuelt, er det måske ikke helt det perfekte match.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bennygall72

Tak for gode tilbagemeldinger @JayB or @Maspero

JayB skrev, for 35 minutter siden:

Hej,

jeg var på besøg for et par år siden til en 2 timer session med hende der interviewer i en del videoer på deres website. Det var en meget dyb oplevelse, som jeg tænker tilbage på med glæde - men der var INGEN fokus på Penis. Overhovedet. Det er langt mere “følelsesmæssigt”. 

så, svaret er, at hvis du er til cuddling giver det god mening. Hvis du søger noget mere sensuelt, er det måske ikke helt det perfekte match.

Har du mulighed for at uddybe cuddling delen? gør de sige umage i forhold til krop til krop delen?

Maspero skrev, for 40 minutter siden:

Jeg har prøvet dem et par gange for en del år tilbage.

Min oplevelse var, at pigerne generelt var kønne og dygtige, men jeg manglede helt klart lingam delen. Ikke fordi jeg havde behøvet en udløsning, men jeg synes den hører naturligt til tantra massage. 

Der var ingen tilfældige strejf eller noget, så de gør sig umage for at styre uden om.

Jeg vil styre udenom og finde et sted der inkluderer lingam delen hvis det var mig.

Jeg tror også, at lingam delen er vigtig for mig, uden helt at vide. Har du haft held med at finde andre steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

I tantra verden ved de seriøse steder, hvor de er uddanne tantra massør er det normalt med at efter tantra massage går over i yoni massage til kvinder og lingam massage til mænd. Fæles er de fleste tantra massør forsøger at deres gæst ikke får forløsning og nogle få synes de er rat bare give denne intime afslutning massage og lade lingam/yoni selv vælge om den kommer af deres massage, men fælles er disse massør ikke sammen med gæsten kæmper for en udvendig orgasme forløsning. Som med sperme   Klitoris orgasme. 

Er du ved en af de seriøse steder er der inden massage en god snak om grænser og forventning. Som der bør været. 
Derved kan du frabede lingam massage :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladglad

Hvis du vil prøve noget andet end tantra temple så er her et forslag.

Jeg har været hos Episk massage nogle gange. De fokuserer meget på penis massage. Og man må godt få udløsning til sidst hvis man har lyst. 

Det er ikke original tantra men det minder meget om det. Jeg synes de er rigtig gode,

https://www.episkm.com

God fornøjelse.

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...