Hop til indhold

Hana i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Først link.

https://annoncelight.dk/showad/348795

Besøgte stedet i dag, da det ligger lige på vejen hjem fra job. Og så gør det jo ikke noget at bagindgangen er rimelig disket.     Hana er ny i byen og først ankommet for nogle dagen siden. Alder kan godt passe, lille nips med god lille røv og et par tits som må være hjulpet med stive vorter. Jeg sprang massagen over og direkte til kælen. Inden længe gik det over i sf og Wupti i en 69 ‘ er. Smager dejlig og næsten helt glat. Mere slikkeri og på med dutten. Hun er utrolig dejlig stram og har stadig skedemuskler som klemmer omkring kalorius. Det blev til flere stillinger, nipperi i øreflippen og små tantekys. Lidt mere sf og hende ned på briksen og jeg fik den spillet af og kom ud over hendes bryster og  samtidig en hånd i fissen. Afsted i bad og alle var glade.

Sted: Dejlig rent og godt bad

Pigen: Meget berøringsvillig og det lod som om hun nød det.

Pris: Vejle priser, 30 min kr 800. Og havde på fornemmelsen at der ikke blev set på uret. Ude efter 30 +.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.