Hop til indhold

Recommended Posts

Kan ikke linke pga. blokering .

Men , der var meget i vejen . Hun var let at aftale med . Efter lidt skriveri fik vi aftalt suger . Sex , kys og blowjob . JAJA

Da jeg så først stod med hende i solcentret , ville hun have flere penge . Dum som man jo er når man står med halvstivert får hun lidt extra . Så vil hun ikke kysse .  Så er hin ikke meget for at jeg rører ved hende. . Så er hun ikke meget for at give blowjob .  der siger jeg så at hun må stoppe og holde sig til det aftalte . Hun sætter sig så ned og begynder med munden . Det er hun godt nok dårlig til .  Så til sexen . Helst ikke for meget , fordi at hun er meget lille dernede . Siger hun .

Alt i alt . En pige med en flot krop . Alderen på 20 passer ok . Ansigtet er ikke til den pæne side . Hendes væremåde er meget på den måde , som mange af dem fra de lidt varmere lande har . Hvor hun jo så også kommer fra .

En absolut kedelig oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

der er en tråd om hende , som er sadika8 , hun har bare skiftet navn og det er heller ikke gode ting der kan læses

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 12 timer siden:

Hun ville nok bare tjene hurtige penge uden at være helt afklaret. Det er syndt.

Sådan noget fungere kun ved kemi og det er jo svært at få når hun ikke er helt afklaret...

 

Hvorfor er det syndt for hende . Hun har vel selv valgt at tilmelde sig ?

Til dem som vælger at mødes med hende . Vil jeg foreslå at I aftaler at ligge den aftalte suger et sted , indtil at I har lavet det I nu har aftalt - Når pengene først ligger i hendes taske . Kan det danske sprog , godt blive svært at forstå .

Får helt lyst til give Inger min stemme:-)

Redigeret af Bambuss

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambuss skrev, for 3 timer siden:

Hvorfor er det syndt for hende . Hun har vel selv valgt at tilmelde sig ?

Til dem som vælger at mødes med hende . Vil jeg foreslå at I aftaler at ligge den aftalte suger et sted , indtil at I har lavet det I nu har aftalt - Når pengene først ligger i hendes taske . Kan det danske sprog , godt blive svært at forstå .

Får helt lyst til give Inger min stemme:-)

Mente nu ikke det er syndt for hende. Men mere at situationen er syndt. Der er en ung pige som gerne vil tjene på den her måde, men hun er åbenbart ikke helt afklaret. Jeg læste ikke situationen som at hun prøvede at snyde o.l. 

Jeg så det som en alm. Ung pige som ikke var helt afklaret. Og det er syndt for hende og for kunden....   for hvis hun havde været afklaret og vidste hvad hun gik ind til så tror jeg oplevelsen havde været rigtig god for alle partner...

At man betaler en pige noget betyder ikke at man ejer hende eller at man bare kan forvente hvad man nu føler man har aftalt. Man skal som kunde have en situationsfornemmelse og fx. Bakke ud og aflyse aftalen hvis det er åbenlyst at situationen ikke er som den burde være.

Som trådstarter selv skriver så burde han havde bakket ud allerede i starten.

For han fornemmede at hun ikke var afklaret, men han lod lysterne tage over (det er sket for os alle tror jeg).

 

Redigeret af Blækspruttemanden
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun blev tilbudt at hun kunne afleverer pengene tilbage , og at vi droppede det . Men  der lå de allerede i hendes taske . Og der skulle de jo helst blive , og hun valgte selv at fortsætte .

Hun er fuldstændig afklaret , og klar over med hvad hun laver . Og havde helt sikkert nok håbet mest på at jeg havde bedt hende om , bare at gå . Med pengene .  
 

Til den næste Bro , som vælger at lave aftale med hende  . Som vær forberet på at hun er noget af en hustler .

Redigeret af Bambuss

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle

Jeg så anmeldelserne og valgte alligevel, at lave en aftale med hende.

Hvordan gik det så? Det gik faktisk fint nok. Hun prøvede ikke, at hustle mig, det eneste problem der var, at der ikke var plads nok i min bil

Så vi skulle prøve noget alternativt, men hun var smidig, og gjorde det hun kunne gøre for, at jeg fik en god oplevelse. Så det er faktisk fint nok. Man skal nok ikke forvente en kæreste oplevelse, men det var hellere ikke det jeg var ude efter den aften. Hun foretrækker, at man gøre det uden kondom. Men det var jeg ikke så meget for, og det accepterede hun også.

Men hun har en rigtig flot krop, og hendes bryster hænger ikke, de er ret faste, at røre ved.  Ville jeg gøre det igen? Ihvertfald ikke i en bil til prisen, og så skulle det nok være på hotel eller i en lejlighed. Hvor der er mere tid . Jeg mødtes med en anden dagen efter som havde en ligeså smuk krop, til langt under, hvad jeg gav til sadika og der var det kæreste sex på fuld skrue og ingen stress og så var det ovenikøbet hjemme hos hende.

Jeg skal nok give endnu en anmeldelse af sadika, hvis jeg på et tidspunkt er på hotel, så kan jeg være mere fair i min bedømmelse.

 

Kort sagt: Hvis man roder rundt i bil eller i solcenter så er niveauet derefter, man kan ikke forvente det store.. og hun er ikke en hustler, man skal nok bare ikke forvente en kæreste oplevelse.


Del dette indlæg


Link til indlæg
xazia skrev, for 8 timer siden:

eg mødtes med en anden dagen efter som havde en ligeså smuk krop, til langt under, hvad jeg gav til sadika og der var det kæreste sex på fuld skrue og ingen stress og så var det ovenikøbet hjemme hos hende.

Hvem var det mon...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
xazia skrev, den 26.10.2022 at 00:12:

. Jeg mødtes med en anden dagen efter som havde en ligeså smuk krop, til langt under, hvad jeg gav til sadika og der var det kæreste sex på fuld skrue og ingen stress og så var det ovenikøbet hjemme hos hende.

 

 

Ja, hvem var det ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...