ølvræven 6 Skrevet 28. September, 2022 Q45massoer er tilbage tilbage efter sin sommer beskæftigelse som camping Mutter. Har lige besøgt hende og fået en 1 1/2 times helkrops massage og som sædvanlig til top karakter og en afslutning med indføling og i top. Kommunikationen flyder nemt om stort og småt, man vælger selvfølgelig selv. Kan kun anbefale et besøg, er i tvivl læs tidligere anmeldelser igennem årerne 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Xl53 7 Skrevet 29. September, 2022 Link? Hvor er hun fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimbj 80 Skrevet 29. September, 2022 Det lugter lidt af selvpromovering, når det går trægt med forretningen kommer der ofte et par nye brugere om roser hende Når det er sagt så er hun god, men synes bare ikke om det her med at der dukker nye brugere op Det er jo blot min vurdering, den kan være forkert 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 29. September, 2022 Kimbj skrev, for 34 minutter siden: Det lugter lidt af selvpromovering, når det går trægt med forretningen kommer der ofte et par nye brugere om roser hende Når det er sagt så er hun god, men synes bare ikke om det her med at der dukker nye brugere op Det er jo blot min vurdering, den kan være forkert Så TS har oprettet sin profil i 2016, for at lave en falsk anmeldelse i 2022? Fremsynet. Stop nu.. /North 2 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnP 22 Skrevet 29. September, 2022 Kære Q45 eller jer der har besøgt hende. Jeg bliver lige nysgerrig hver gang jeg læser en anmeldelse fra Q45… men hvordan kommer jeg i kontakt med hende? Jeg har i flere år godt kunnet tænke mig at prøve hendes tilsyneladende dejlige behandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 29. September, 2022 JohnP skrev, for 5 timer siden: Kære Q45 eller jer der har besøgt hende. Jeg bliver lige nysgerrig hver gang jeg læser en anmeldelse fra Q45… men hvordan kommer jeg i kontakt med hende? Jeg har i flere år godt kunnet tænke mig at prøve hendes tilsyneladende dejlige behandling Hun har profil herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 29. September, 2022 https://www.eroguide.dk/forum/profile/11661-q-45-massoer-randers/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 30. September, 2022 Hvad er prisen og kan man få FP 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 39 Skrevet 9. Oktober, 2022 Nej man kan desværre ikke få fuld pakke. Hun giver en rigtig god massage og et udemærket blow. Jeg har besøgt hende en 3 gange, sidst var der ingen pirring under massagen som de første gange, det er ellers noget jeg rigtig godt kan li. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg