Hop til indhold

Recommended Posts

Q45massoer er tilbage tilbage efter sin sommer beskæftigelse som camping Mutter. Har lige besøgt hende og fået en 1 1/2 times helkrops massage og som sædvanlig til top karakter og en afslutning med indføling og i top. Kommunikationen flyder nemt om stort og småt, man vælger selvfølgelig selv. Kan kun anbefale et besøg, er i tvivl læs tidligere anmeldelser igennem årerne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lugter lidt af selvpromovering, når det går trægt med forretningen kommer der ofte et par nye brugere om roser hende

Når det er sagt så er hun god, men synes bare ikke om det her med at der dukker nye brugere op

Det er jo blot min vurdering, den kan være forkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kimbj skrev, for 34 minutter siden:

Det lugter lidt af selvpromovering, når det går trægt med forretningen kommer der ofte et par nye brugere om roser hende

Når det er sagt så er hun god, men synes bare ikke om det her med at der dukker nye brugere op

Det er jo blot min vurdering, den kan være forkert

Så TS har oprettet sin profil i 2016, for at lave en falsk anmeldelse i 2022? Fremsynet. 

Stop nu.. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Q45 eller jer der har besøgt hende. 
Jeg bliver lige nysgerrig hver gang jeg læser en anmeldelse fra Q45… men hvordan kommer jeg i kontakt med hende? Jeg har i flere år godt kunnet tænke mig at prøve hendes tilsyneladende dejlige behandling ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnP skrev, for 5 timer siden:

Kære Q45 eller jer der har besøgt hende. 
Jeg bliver lige nysgerrig hver gang jeg læser en anmeldelse fra Q45… men hvordan kommer jeg i kontakt med hende? Jeg har i flere år godt kunnet tænke mig at prøve hendes tilsyneladende dejlige behandling ;)

Hun har profil herinde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej man kan desværre ikke få fuld pakke.

Hun giver en rigtig god massage og et udemærket blow.

Jeg har besøgt hende en 3 gange, sidst var der ingen pirring under massagen som de første gange, det er ellers noget jeg rigtig godt kan li.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...