Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa jeg var en tur i Esbjerg i går aftens ,, hvor jeg var inde forbi en super dejlig thai pige ,,,, jeg havde bestil 1 time hos hende inde jeg komme frem ,, hun åbne døren og så ganske godt ud ,, med et lille sødt smil ... 

jeg blev sendt ind i rummet ,, hun kom ind efter kort tid i næste ingen ting :-)

jeg blev smidt ned på briksen og blev hurtigt smurt ind noget olie og blev ælte godt i gemmen ... efter kort begyndt hun og kommet tæt på mine kugler og pikke ,, og det virker ganske godt på den ,,, og kort tid efter var hun i gang med og giver et  super blowjob ,, og ja så kom kondomet  på og jeg var heldig og få lov til og komme to gang på en time .. 

 

men jeg kan varmt anbefalde hende til jeg 

 

https://annoncelight.dk/showad/291663

 

Ps jeg er ordblind ,, så lev med det ;-)

 

 

 

 

Redigeret af Livsnyder45
ordblind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun været der en gang og kommer ikke igen.

For det første, hvis man håber på at se hende på billederne, så bliver man skuffet. De er helt sikkert 10 år gamle. OG så ser hun rigtig brugt ud..

For det andet, så tror jeg hun var tæt på at falde i søvn under massage delen. Ingen indlevelse overhoved, det skulle bare overståes.

Det kan ha været en dårlig dag, men jeg tvivler.

Lucas.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, den 28.9.2022 at 13:01:

Hejsa jeg var en tur i Esbjerg i går aftens ,, hvor jeg var inde forbi en super dejlig thai pige ,,,, jeg havde bestil 1 time hos hende inde jeg komme frem ,, hun åbne døren og så ganske godt ud ,, med et lille sødt smil ... 

jeg blev sendt ind i rummet ,, hun kom ind efter kort tid i næste ingen ting :-)

jeg blev smidt ned på briksen og blev hurtigt smurt ind noget olie og blev ælte godt i gemmen ... efter kort begyndt hun og kommet tæt på mine kugler og pikke ,, og det virker ganske godt på den ,,, og kort tid efter var hun i gang med og giver et  super blowjob ,, og ja så kom kondomet  på og jeg var heldig og få lov til og komme to gang på en time .. 

 

men jeg kan varmt anbefalde hende til jeg 

 

https://annoncelight.dk/showad/291663

 

Ps jeg er ordblind ,, så lev med det ;-)

 

 

 

 

Takker for en god anmeldelse. Lidt ærgerligt er det at de mange Thaipiger bruger samme 6 cifre man søger på, da det jo desværre ødelægger en anmeldelse som denne da det næste gang er en helt anden pige når man søger med nummer herinde.  Tvivler på det var henne her du besøgte, eller måske er jeg heldig at det måske er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Livsnyder45 skrev, den 28.9.2022 at 13:01:

Hejsa jeg var en tur i Esbjerg i går aftens ,, hvor jeg var inde forbi en super dejlig thai pige ,,,, jeg havde bestil 1 time hos hende inde jeg komme frem ,, hun åbne døren og så ganske godt ud ,, med et lille sødt smil ... 

jeg blev sendt ind i rummet ,, hun kom ind efter kort tid i næste ingen ting :-)

jeg blev smidt ned på briksen og blev hurtigt smurt ind noget olie og blev ælte godt i gemmen ... efter kort begyndt hun og kommet tæt på mine kugler og pikke ,, og det virker ganske godt på den ,,, og kort tid efter var hun i gang med og giver et  super blowjob ,, og ja så kom kondomet  på og jeg var heldig og få lov til og komme to gang på en time .. 

 

men jeg kan varmt anbefalde hende til jeg 

 

https://annoncelight.dk/showad/291663

 

Ps jeg er ordblind ,, så lev med det ;-)

 

 

 

 

Er det hende på billederne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...