Hop til indhold
Pit.

Søger sted med 2 piger i Århus

Recommended Posts

Nogen der kan anbefale et par valgmuligheder for massage i Århus, hvor der min. er 2 piger på stedet? Vi er nemlig 2 der skal have massage på samme tid.

Tidligere fået ved et sted nær Viby torv..men det er nu 2-3 år siden -det var sgu ok den gang...

Har læst anmelder fra PP - men er der andre steder i byen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

behøver absolut ikke være "grøn" massage, gerne hvor der er lidt krydderier, men de må gerne kunne massere...
Ingen andre bud?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Amita på Silkeborgvej har altid flere piger på adressen, massage delen på stedet har jeg ikke den store erfaring med, men for 2 gutter der vil dele hinandens oplevelser, er de små tætte kabiner oplagte, nemt at følge med i hvad der foregår ved siden af :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
LarsB skrev, den 30.9.2022 at 06:58:

Amita på Silkeborgvej har altid flere piger på adressen, massage delen på stedet har jeg ikke den store erfaring med, men for 2 gutter der vil dele hinandens oplevelser, er de små tætte kabiner oplagte, nemt at følge med i hvad der foregår ved siden af :lol:

hvor tynde er de kabiner? ønsker ikke at høre min makkers boller i bevægelse.. :) men er der rent og pænt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Pit. skrev, for 7 minutter siden:

hvor tynde er de kabiner? ønsker ikke at høre min makkers boller i bevægelse.. :) men er der rent og pænt?

De støder ikke op til hinanden. Men de piger der sidder udenfor den kabine der er lige ved døren han høre alt hvad der sker. Døren slutter ikke tæt og væggene er af spånplade eller lignende. Jeg har fået nogle blikke fra de andre piger i sofaen efter en larmende tur med Naya da hun var på Amita :lol:
Der er rent og pænt, som et gammelt sted i en halvkælder nu kan være pæn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 23 minutter siden:

De støder ikke op til hinanden. Men de piger der sidder udenfor den kabine der er lige ved døren han høre alt hvad der sker. Døren slutter ikke tæt og væggene er af spånplade eller lignende. Jeg har fået nogle blikke fra de andre piger i sofaen efter en larmende tur med Naya da hun var på Amita :lol:
Der er rent og pænt, som et gammelt sted i en halvkælder nu kan være pæn. 

tak for info...kan ikke helt hitte ud af hvilken piger der er på stedet ud over Maya 35 er det rigtigt forstået...har du evt. link til de andre på stedet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Pit. skrev, for 2 minutter siden:

tak for info...kan ikke helt hitte ud af hvilken piger der er på stedet ud over Maya 35 er det rigtigt forstået...har du evt. link til de andre på stedet?

Det skifter noget. Må ikke linke her da pigen ikke oplyser hvor hun er men du får en PM 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...