Hop til indhold

Dee Day Trøjborg

Featured Replies

Skrevet

Nogen der været forbi Dee Day på Trøjborg? 

Det nummer jeg kan finde via Google giver ingen held. For intet svar når man skriver eller ringer. 

Nogen der været forbi og kan sige hvordan stedet er? 

Skrevet

Jeps jeg har været der alt for mange gange. Kvinden taler dansk og er i min optik dejlig.

Vi er vel kommet dertil at sex med hende er specielt. Men dette er opbygget over lang tid. Alt foregår med kondom. Hun er ikke et nips men en kvinde med stærke knogler. ;)

Stedet er en kælderlejlighed med et lille rum hvor seancen foregår. Der er et lille bad på stedet. 

Jeg har desværre ikke nummeret på denne telefon. Men skriv en PM hvis du ikke kan finde det andetsteds. 

8000

PS massage ved jeg intet om 

Redigeret af 8000

Skrevet
8000 skrev, for 2 timer siden:

PS massage ved jeg intet om 

LOL :lol:

Jeg kan oplyse at massagen er mellemhård, men det er ret lang tid siden den gled ud til fordel for nogle andre lege. 

Ellers kan jeg til fulde tilslutte mig overbollemester 8000´s udsagn. 

• 1 year later...
Skrevet

Nogen der har været her fornylig. Jeg har været der mange gange for nogle år siden hvor jeg tit arbejdede i Århus, nu skal jeg til byen igen om en uges tid så var lidt interesseret.

Redigeret af Jansen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.