Hop til indhold

Recommended Posts

Hej er der nogen der har besøgt den nye pige Cherry som er samme sted som Tukta i Fredericia, og som vil fortælle lidt om besøget og ikke mindst om hendes billeder er ægte.

Kim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Utilregnlig
lille_peter skrev, for 26 minutter siden:

Et link ville være skønt :)

Ja eller endnu bedre under Thai :mellow:  men hvor gør i det godt i liderlige mænd :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa har ikke mødt cherry                     men har mødt beni i Vejle                       og selvom der er en svag lighed er de billeder på linket ikke af beni                  kan også se beni stadig er i Vejle hos amata

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte cherry i lørdags                 ville egentlig have besøgt tukta som jeg har besøgt mange gange og holder af men der gik kludder i aftalen               nå mødte så cherry istedet  og billederne er klart af hende hun er sød  og kan faktisk også give en okay massage resten var også godkendt 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Cherry i går. En rigtig god oplevelse. Det er hende på billederne 

En erfaren thai der ved hvad man vil ha.

Vi var omkring det meste. Og ja hun tømte også mig. Slugte ikke men hun blev ved til der ikke var mere tilbage.

Fik som afslutning god massage. Selvlært men det mærker man ikke.

Om jeg vil besøge hende igen. Ja helt sikkert.  En varm anbefaling herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Cherry er et besøg værd. Sød, dejlig, køn og så gør hun hvad hun kan for at gøre det så godt, som muligt. Jeg genbesøgte forleden dag, og fandt ud af at genbesøg kan betale sig. B) Hun er lige ud ad landevejen. Nem og ukompliceret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig. Et genbesøg kan betale sig. Var der i går og det gik rigtig godt. Hun er skide sød og meget opsat på at du skal føle dig godt tilpas. Startede med lidt massage som gik over i at jeg slikkede hende. Men hun ville hellere en 69'er.

Hun gør det så godt at jeg ikke kunne holde mig ret længe. Det bedste er at hun tager hele ladningen  i munden frækt og så blev hun ved til hun var sikker på der ikke var mere. 

Kan rigtig godt lide at komme der. Altid en god stemning. 

Go for it boys <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...