Hop til indhold

Nancy, Lotus massage Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Hej

For en uge siden var jeg i Lotus på Dronning Olgasvej 2 og fik massage af min sædvanlige massør Ann.

Medens jeg var der ankom en ny pige fra Thailand, Hun præsenterede sig som Nancy og ville være min massør når Ann var i Thailand.

Nu mit spørgsmål, har nogen af jer her inde prøvet Nancy og i så fald hvordan var det.

Umiddelbart er det en pige jeg godt kunne tænke mig og prøve men ville lige høre om andre har prøvet hende

The rider

Skrevet
  • Author

Hej

For en uge siden var jeg i Lotus på Dronning Olgasvej 2 og fik massage af min sædvanlige massør Ann.

Medens jeg var der ankom en ny pige fra Thailand, Hun præsenterede sig som Nancy og ville være min massør når Ann var i Thailand.

Nu mit spørgsmål, har nogen af jer her inde prøvet Nancy og i så fald hvordan var det.

Umiddelbart er det en pige jeg godt kunne tænke mig og prøve men ville lige høre om andre har prøvet hende

The rider

Skrevet
  • Author

Ingen reaktion

Så må man jo selv undersøge, det blev gjort her i formiddags

Kan fortælle hun yder en udemærket massage

the rider

Skrevet

Ingen reaktion

Så må man jo selv undersøge, det blev gjort her i formiddags

Kan fortælle hun yder en udemærket massage

the rider

Hvordan ser hun ud? Ca.alder? Og pris for alle ydelser ;)

Skrevet
  • Author

Hej Maestro

Ligner ikke de andre thaipiger af udseenet, sort krøllet hår, ikke slank, heller ikke fed men der er et par store folder på maven når hun bukker sig frem.

jeg forlangte cocktail, hun forlangte 1500 for en time, fortalte jeg plejede og gi 1000 hos Ann så lavede en deal til 1000

Hun er 36

the rider

Skrevet

Hej Maestro

Ligner ikke de andre thaipiger af udseenet, sort krøllet hår, ikke slank, heller ikke fed men der er et par store folder på maven når hun bukker sig frem.

jeg forlangte cocktail, hun forlangte 1500 for en time, fortalte jeg plejede og gi 1000 hos Ann så lavede en deal til 1000

Hun er 36

the rider

Tak!

Ved du om der er nogle yngre "snacks" på stedet?

Skrevet
  • Author

Hej Maestro

Aner det ikke

Har kun mødt Nancy og min normale massagepige Ann

The rider

Skrevet

Hej Maestro

Aner det ikke

Har kun mødt Nancy og min normale massagepige Ann

The rider

OK, tak Rider.

Så er der vel ikke andet for end at aflægge dem et besøg ;)

-Maestro

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.