Hop til indhold
Chimo

Pichy

Recommended Posts

Jeg besluttede mig for at i dag skulle det være første gang og qua en god anmeldelse besøgte jeg pichy i Rødovre. Der bliver åbnet og jeg må give den anmeldelse jeg har læst fuldstændig ret hun er lækker.

Desværre har hun misforstået mig og det kan kun blive til 40 min. på trods jeg havde skrevet at jeg er nybegynder og nok gerne vil have en time. Pyt vi går i gang og det er meget sexet jeg har nok pga. nervøsitet svært ved at opnå klimaks, det gør at hun stresser da tiden er ved at løbe ud. Det gik ellers godt indtil da. Det ender med jeg går uden klimaks hun har dårlig samvittighed jeg forklarer det gør ikke noget og det mener jeg. Jeg kan anbefale hende det var min første gang så jeg tror jeg var lidt nervøs men lækker det var hun og meget imødekommende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også været forbi, ikke mindst på grund af de tidligere gode anmeldelser. 

Jeg er dog ikke helt enig: Pichy er ellers sød nok og der er faktisk intet at udsætte på servicen. Men hun var efter min mening ikke helt groomet nok, og jeg noget skuffet/chokeret over at hun tydeligvis ikke havde barberet sig bagi - det mener jeg sådan set hører til standarden i den her klasse. Og så er der også den almindelige indvending, at billederne er noget pyntet ift. virkeligheden: Pichy er ikke den ungpigedrøm, der bliver vist på billederne. 

Men jo, jeg kunne virkelig knalde igennem uden at hun beklagede sig, og det har da også sin charme. Men jeg besøgte primært Pichy, fordi Isabell er i Randers - og jeg kommer nok ikke igen. Faktisk tror jeg hellere jeg ville være kørt til Randers. Men sådan er der jo så meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...