Hop til indhold

Elegantnymfo. Horsens, E20

Featured Replies

Skrevet
Captain skrev, for 2 timer siden:

Hejsa

Her er der vist lidt kuk i geografien. E20 ligger da ikke ved Horsens.

Billederne er udskiftet siden i morgens og er ikke af den samme kvinde som tidligere.

Nogensom har været forbi ??

https://annoncelight.dk/showad/344885

Det er de billeder jeg så kl 8 i morges, så ved ikke hvor tidligt du har set annoncen?

Skrevet

Vendelmanden har vidt ikke styr på ret meget,  så som falske billeder og nu placering:D

Skrevet
  • Author

@Frodige Ida har ikke rigtigt kunne gennemskue hvorfor Vendelmanden har så mange piger som annonceres. 

Men geografi bestod han ikke....

Skrevet

En der følger med herinde, E20 rettet til E45

Skrevet
Captain skrev, for 18 timer siden:

Hejsa

Her er der vist lidt kuk i geografien. E20 ligger da ikke ved Horsens.

Billederne er udskiftet siden i morgens og er ikke af den samme kvinde som tidligere.

Nogensom har været forbi ??

https://annoncelight.dk/showad/344885

Det er vendelbo manden så jeg ville holde mig væk 

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 26.9.2022 at 15:39:

Vendelmanden har vidt ikke styr på ret meget,  så som falske billeder og nu placering:D

Det er ikke vendelmanden....

Skrevet
Tullemor skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke vendelmanden....

Samme falske billeder og samme tekst sååååå.

Skrevet

Har besøgt denne dame i ugens løb. Hun har sløret tatoo , men resten af kroppen man møder passer 100 %. Man får kæreste sex med masser af tungekys, brysterne er en stor størrelse og dejligt bløde, en dejlig glat mis der nyder at blive slikket og hun kom et par gange og ble meget våd i den tid jeg slikkede. Pikken slikkede hun til ug og tog de 15 cm helt ind og dejligt frækt jeg kunne følge det i et spejl  sf, også en 69 blev det til . Afsluttede i missionæren som passer mig bedst. Der blev ikke kigget på tiden, og betalingen først da jeg gik. Fik at vide jeg bare kunne skrive hvis jeg var trængende. Fik et dybt tungekys på vej ud. Kommer der igen

Skrevet
  • Author

I dag er Kaja så blevet til Randi på 35 ved Odense :o

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.