Hop til indhold

Kurtisering how too

Featured Replies

Skrevet

Med julefrokoster rundt om hjørnet, kommer vi nok til at se nogle moves a la denne her fine herre :lol:

Husk lyd!

Redigeret af Pianistinden
Tilføjelse

Skrevet
North skrev, for 56 minutter siden:

-og en del tilsvarende (afvisende) moves fra de damer.. :P

/North

Jeg danser ikke lige så godt som ham her :lol:

Skrevet

Tror jeg holder mig til "white man's overbite" ^_^

Skrevet

NEJ hvor blev jeg skuffet:(

Halvt inde i klippet kunne jeg godt se at heller ikke DEN kraftpræstation var det der skulle til. Gu ve hvordan vi mænd nogensinde knækker koden, så vi ikke behøver at bruge så mange penge i det skæve univers vi har herinde :)

Skrevet

Videoen virker ikke hos mig. Øv lyder som om jeg går glip af noget sjovt. 

Skrevet

I filmen "A Beautiful Mind" skal matematikeren John Nash prøve at finde ud af hvordan man scorer ... 
Først forsøger han sig med spilteori. Det har han ikke held med.

Så går han mere kontant til værks - det går heller ikke s-å pokkers godt, som det ses i nedenstående video (Embedding fungerer ikke hos mig, af een eller anden grund - men bare følg link'et .. )
... det ku' såmænd godt ha' været mig, i min ungdom .. jeg var cirka lige så socialt kejtet - eller socialt forvirret ...
Nu til dags er jeg bare ekstremt forsigtig ... 

https://www.youtube.com/watch?v=-tC1FZQlJy

(@AB455  ...   hvordan har du embedded YouTube-video'en ... jeg plejer blot at copy / paste link'et, så embedder den automatisk - det fungerer bare ikke længere) )

Redigeret af sneræven

Skrevet
sneræven skrev, for 57 minutter siden:

hvordan har du embedded YouTube-video'en

Det virkede heller ikke første gang for mig, så jeg slettede linket og indsatte det igen, så virkede det.

Tror også du kan bruge knappen "Indsæt andet medie".

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.