Hop til indhold

Lækre telefondamer?

Featured Replies

Skrevet

At besøge en massageklinik er for mig en helhedsoplevelse og starter ideelt med, at jeg bliver budt velkommen af en lækker telefondame. Alder er underordnet og jeg forventer selvfølgelig ikke en telefondame, der åbner døren iført lingeri og høje hæle. Men nogle gange bliver man budt velkommen af en træt dame i gamle joggingbukser og andre gange af en kvinde med udstråling, der trods alt gør lidt ud af sig selv.

Jaja, jeg ved godt det er meget subjektivt.. men er der nogle anbefalinger? Klinikkerne har som regel flere telefondamer, så skriv også gerne hvilken ugedag i har set den lækre telefondame

Skrevet

Troede faktisk det var med vilje. telen skulle nødigt overstråle pigen :lol:

Skrevet

Jeg undgår altid de steder med telefondamer, synes man føler sig som en beskidt gammel gris der har købt en ydelse hos en udlejningspige... ikke lige min form for god sex.

Derimod opsøger jeg piger som enten deler lejlighed med en anden pige, eller som bare er der alene.

Jeg fungerer slet ikke når jeg kan høre nogen rende rundt udenfor som på en banegård.

Skrevet

Mon ikke nogen af dem “dresser Down” som det vel hedder på nudansk. Det tænker jeg de gør for at undgå tilnærmelser. 

Jeg husker der var en lækker sild på A-gruppen som telefondame. Jeg spurgte om hun havde vagter - hvilket hun høfligt afviste…..damn….

Det skal til eget forsvar siges at ved mit besøg gangen før kom hun ind sammen med Olivia no1 (nogen af Jer husker hende helt sikkert) og råflirtede og klappede mig i røven :-)

Gad ellers godt have haft fornøjelsen af de to sammen.

K

Skrevet

Silke Star, der engang arbejdede på nu hedengangne Cassiopeiastars, fortalte mig engang at hun startede som telefondame (pige). Hun var iøvrigt en stjerne, hende kunne jeg godt savne

Skrevet

Hmmmm… gp’en må godt være grimm og sur bare telefondamen er lækker? 

Skrevet

Charlotte fra Peter Fabersgade havde, for en del år siden, sin meget smukke datter til at være tefondame på nogle af vagterne : )

….lidt pudsigt st sidde i stuen og sludre med datteren før det blev ens tur til at kneppe hendes mor : ))

Skrevet
  • Author
Rvm17 skrev, den 27.9.2022 at 14:39:

Charlotte fra Peter Fabersgade havde, for en del år siden, sin meget smukke datter til at være tefondame på nogle af vagterne : )

….lidt pudsigt st sidde i stuen og sludre med datteren før det blev ens tur til at kneppe hendes mor : ))

Lyder sygt frækt. Hos Mon Cherie var der også en af glædespigerne der af og til var telefondame...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.