Hop til indhold

Sif på Pussy med Strap-on

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde længe fantaseret om at prøve at ”sutte pik” men på en pige med Strap-on. Fantasien gik også på at blive kaldt en luder imens. Så lidt nervøst skrev jeg til Sif på Pussy Galores. https://70210026.dk/sif og fremsendte mit ønske. Til min store overraskelse så var det ikke noget problem. Så tidspunkt blev aftalt til lørdag formiddag.

Jeg vågnede tidligt og kunne mærke forventningens glæde blandet med lidt nervøsitet. Men er det ikke sådan det skal være?

I bad, barbering og lidt duft på og så afsted mod Lyngbyvej. Lørdag formiddag var trafikken ikke slem. Så var det i god tid. Fandt en lidt mere diskret parkeringsplads på en sidevej istedet for parkeringspladsen lige udenfor. Fik banket på og blev lukket ind af telefondamen. Blev tilbudt et glas vand mens jeg ventede og selvom det føltes som en evighed varede det nok ikke meget længere end 10 min før Sif kom smilende ind til mig. Er det min lille luder kvidrede hun. Ja, sagde jeg mens jeg nød synet af den unge flotte pige der stod foran mig. Perfekt skåret og med et par store flotte bryster.

Pengene skiftede ejermand, jeg er straks tilbage sagde hun og selvom det heller ikke denne gang tog lang tid var ventetiden nærmest ulidelig.

Jeg var klædt af da hun kom tilbage og pikken stod flot og rank med forvintning om hvad der ventede. Da døren åbnede kom hun ind med en flot Strap-on dildo på. Sæt dig ned luder sagde hun. Som sagt så gjort. Sut min pik sagde hun. Jeg slikkede på den og tog den i munden. Tag den dybt sagde hun. Jeg suttede og slikkede det bedste jeg kunne og hun roste mig. Dygtig lille luder. Imens dette stod på så optog hun mig med min egen telefon. Så den video er blevet set mere end en gang. Blev mere og mere liderlig. Bøj dig forover sagde hun og så stod jeg på alle fire mens hun kørte dildoen rundt om min røv samtidig som hun begyndte at spille pik på mig. Skal luderen komme på mine bryster sagde hun og det skulle hun ikke sige to gange.

Så jeg rejste mig op mens hun sad på sengen, lod pikken finde vej mellem hendes store fine bryster, hun kiggede mig ret i øjnene mens hun sagde. Kom på mine bryster Luder og ikke mange sekunder senere var det blevet til et faktum. Spermen kom med voldsom kraft og plaskede ud på hendes lækre bryster mens mine ben næsten eksede under mig da jeg mærkede udløsningen komme. Hun smilede til mig og sagde, næste gang skal jeg kneppe dig rigtigt i din lille luderrøv. Og mon ikke det bliver det som sker næste gang...... Tak til Sif for at give mig en fræk oplevelse og for at være den sødeste og skønneste pige man kan ønske sig.

Skrevet

Det lyder som en god oplevelse.

og kan kun sige du kan godt glæde dig til at prøve sådan en strapon. 
det er røv frækt og virkelig godt.

god fornøjelse

Skrevet

Og nå du så har prøvet den. Skal du prøve to kvinder hvor den ene tage dig i røven men du knippe den anden pige ende i fisse eller i hindes røv…. Det er helt fantastisk

Skrevet
  • Author
Paaudkig skrev, for 20 timer siden:

Det lyder som en god oplevelse.

og kan kun sige du kan godt glæde dig til at prøve sådan en strapon. 
det er røv frækt og virkelig godt.

god fornøjelse

Glæder mig meget. Nervøs - men glæder mig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.