philius 6 Skrevet 25. September, 2022 Jeg havde igår fornøjelsen af at møde Amelia her i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/336863 Da jeg er ny i det her game havde jeg oprindeligt en frygt for, at billederne ikke var ægte, men på baggrund af andre anmeldelser valgte jeg at mødes med Amelia alligevel. Jeg skriver til Amelia i forgårs om aftenen og spørger ind til om det kan lade sig gøre at mødes dagen efter, altså igår. Det kunne det sagtens, og vi skrev lidt frem og tilbage om pris og services mv. og aftaler herefter, at jeg skal skrive på dagen så kan vi aftale nærmere omkring tidspunkt. Jeg skriver igår formiddag om vi kan mødes kl. 17.00 og hun bekræfter, samt oplyser mig adressen. Denne holder jeg for mig selv, da jeg er sikker på i får den hvis i booker tid Klokken 14 spørger Amelia om det kan lade sig gøre, at udskyde et par timer, da hun er i byen med en veninde og det trækker lidt ud med frokost osv. Egentligt et thumbs up for mig, at hun skriver en rum tid før og ikke lige op til aftalen. Det var helt ok! og vi aftaler kl. 19 samt, at jeg skal give besked ca. 15 min før jeg ankommer til adressen, så hun lige kan nå at vaske sig og gøre sig klar. Da jeg ankommer møder Amelia mig ved døren, giver mig et kram og byder mig høfligt velkommen i et lingeri sæt, høje stilletter og en løsthængende kimono. Det er uden tvivl Amelia på billederne. Man kan tydeligt ane gennem kimono, at der deltager mindst én vanvittig god krop til oplevelsen i aften, og det er ikke min. Jeg kan høre en der roder rundt i køkkenet og Amelia bekræfter, at det er hendes veninde der ved at lave mad. Det generer mig ikke. Amelia guider mig ind på et stort værelse med dæmpet belysning, jeg ligger pengene på bordet og hun sætter lidt musik på. (Jeg havde bestilt 30 min. alm. sex + kys, herunder også BJ med gummi på.) Vi smalltalker lidt, og Amelia har en fantastisk energi og er i et sprudlende humør. Det var meget smittende Hun viser hvor jeg kan ligge tøjet og siger jeg bare kan tage det af, hvilket jeg gør. Herefter starter balladen. Vi mødes for enden af sengen, jeg har underbukser på og hun har taget kimonoen af og WAUW. Hold nu k... en body.. Amelia er rigtig god ved sin krop, alt sidder lige som det skal. Amelia og jeg starter så småt seancen med at kysse og kæle lidt for hinanden. Efter et minuts tid vender hun sig om og flytter sit lange blonde hår... hun giver klart tegn til at BH'en skal af og jeg får selv lov at gøre det. YES! 1-2-3 små modhager åbnes og vupti så er BH'en afmonteret. Herefter får jeg mulighed for, at stå bag hende og røre ved hendes flotte former og kysse hende lidt op og ned ad halsen. Ganske ophidsende synes jeg! Amelia har nogle rigtig flotte struttende silikonebryster der hverken er for små eller for store. Lige tilpas og velproportioneret ift. resten af kroppen. Efter en kort stund "skubber" Amelia mig kærligt hen til sengen, tager mine underbukser af, lader mig tage hendes trusser af og beder om at ligge mig ned. Amelia er intens, kærlig, sprudlende af liv og energi på samme tid. Det føles virkelig som om, at hun også nyder dette øjeblik, hvilket forbedrer oplevelsen markant! Hun sætter sig op på sengen, kun iført stiletter og finder et kondom frem og påfører. Han er ikke endnu blevet helt stiv, men er godt på vej. Amelia begynder med et blowjob og hold op nogle gode læber..masser spyt og god teknik. Det var virkelig lækkert! Det tog ikke mere end hvad føltes som sekunder så var jeg stiv som et springbræt. Amelia fortsætter i hvad der føles som 10 minutter og rykker lidt rundt undervejs! Jeg har rig mulighed for at røre og beundre hendes krop imens og nyder det til fulde! Efter godt og vel 10 minutter spørger jeg om, at hun vil ride mig og hun springer straks ombord. Hun stopper kortvarigt og tager fnisende stiletterne af, de var lidt i vejen. Igen, humøret fejler intet! Det er så dejligt Hun rider mig i nogle minutter og mens jeg er i himlen både visuelt og mentalt, bliver jeg kysset, rørt ved og stønnet af. Det er meget intenst og jeg føler der er en rigtig god kemi imellem os. Midt i ridningen tager hun med den ene hånd et mere eller mindre blidt kvælertag på halsen og jeg E-L-S-K-E-R det. Jeg elsker hvert et sekund. Jeg har på intet tidspunkt fortalt Amelia, at jeg godt kan lide sådan noget. Det vidste hun bare. Vi skifter til missionær og jeg får rig mulighed for at nyde hendes flotte krop igen. Jeg siger jer.. Hun er gudesmuk. Hun ligger til dels med lukkede øjne og indimellem er der øjenkontakt efterfulgt af kys. Igen fortsætter vi i nogle minutter og jeg retter lidt på ben i ny og næ så det bliver lidt varieret, hvorefter vi skifter til doggy. Jeg starter først stille og roligt og øger langsomt tempoet. Slutspurten sætter in. Jeg opdager først nu, at der på min venstre sider hænger et langt vandret spejl på væggen. Spejlet er monteret således, at jeg alene kan se hele hendes krop fra siden og mine ben. Et vanvittigt lækkert syn! Efter nogle minutter i mere eller mindre højt tempo kommer jeg inden i hende og selvfølgelig stadig med kondomet på. Jeg fortsætter langsomt i nogle sekunder før jeg trækker mig ud og ligger mig på ryggen ved siden af Amelia. Hun ligger sin hånd på min arm og sit hoved på sin egen arm og vi slapper af lille stykke tid. Vi har det begge varmt. Rigtig varmt! Amelia rejser sig og åbner et vindue og sætter sig ned igen hvorefter vi sludrer lidt frem og tilbage, mens hun gør mig ren med en vådserviet. Herefter tager jeg tøj på, og vi siger pænt farvel med et kram og et kindkys ved døren. Jeg forlader ejendommen på en lyserød sky. Tak for en fantastisk oplevelse, og hvis i andre besøger hende. Så pas for guds skyld på hende 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Terra10 55 Skrevet 27. November, 2022 Jeg besøgte Amelia i går. Wow hun er virkelig flot og hendes let slørede selfies passer overens med virkeligheden. Hun gav en intens 30 min GFE og vi gik også let over tiden. Hun holder til med et par veninder på en kendt adresse på Langenæs. 10/10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg