Mini_me 8 Skrevet 25. September, 2022 Hejsa Er der en der kender en sød Thai pige der har silikonebryster, jeg er vild med Thai piger og store bryster. Håber der er lidt hjælp at hente. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugar__26 27 Skrevet 25. September, 2022 Ulai på faaborgvej 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 25. September, 2022 sugar__26 skrev, for 20 minutter siden: Ulai på faaborgvej Og hun vil gerne lade os lege med dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 25. September, 2022 Mini_me skrev, for 15 minutter siden: Og hun vil gerne lade os lege med dem? Det er der vist så meget delte meninger om hvorvidt man/nogen må. Meeeen er det så svært at finde en med silicone? Synes en pænt stor del af thai-pigerne har det. Men selvfølgelig - og heldigvis - er det ikke dem alle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 25. September, 2022 22 cm and thick skrev, 1 time siden: Det er der vist så meget delte meninger om hvorvidt man/nogen må. Meeeen er det så svært at finde en med silicone? Synes en pænt stor del af thai-pigerne har det. Men selvfølgelig - og heldigvis - er det ikke dem alle. Smag er jo forskellig, jeg vil gerne prøve at lege med et par i silikone, så vil bare gerne høre, om der er en man kan besøge, der har sådan et par med sikkerhed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugar__26 27 Skrevet 26. September, 2022 der blev spurgt på sød thai med silicone bryster... ulai passer perfekt på den beskrivelse, men det er rigtigt, jeg tror heller ikke på at der er kramme garanti. Jeg bliver lidt i tvivl om ikke ebab tæt på vissenbjerg ikke også har silicone bryster. Det er længe siden jeg har været der, men jeg husker i hvert fald at brysterne sad meget meget flot, så tror de har fået lidt hjælp. Og her kan du i hvertfald få lov at røre lige så meget du har lyst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sugar__26 27 Skrevet 26. September, 2022 ahh... nu fik jeg så lige søgt lidt og kan ikke se at hun annoncerer i øjeblikket hun har ellers været der i lang tid... beklager den unødvendige viden... hav en god dag... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg