Hop til indhold

Recommended Posts

Mini_me skrev, for 15 minutter siden:

Og hun vil gerne lade os lege med dem? 

Det er der vist så meget delte meninger om hvorvidt man/nogen må. ;) Meeeen er det så svært at finde en med silicone? Synes en pænt stor del af thai-pigerne har det. Men selvfølgelig - og heldigvis - er det ikke dem alle. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Det er der vist så meget delte meninger om hvorvidt man/nogen må. ;) Meeeen er det så svært at finde en med silicone? Synes en pænt stor del af thai-pigerne har det. Men selvfølgelig - og heldigvis - er det ikke dem alle. :)

Smag er jo forskellig, jeg vil gerne prøve at lege med et par i silikone, så vil bare gerne høre, om der er en man kan besøge, der har sådan et par med sikkerhed. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

der blev spurgt på sød thai med silicone bryster... ulai passer perfekt på den beskrivelse, men det er rigtigt, jeg tror heller ikke på at der er kramme garanti.

Jeg bliver lidt i tvivl om ikke ebab tæt på vissenbjerg ikke også har silicone bryster. Det er længe siden jeg har været der, men jeg husker i hvert fald at brysterne sad meget meget flot, så tror de har fået lidt hjælp. Og her kan du i hvertfald få lov at røre lige så meget du har lyst.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ahh... nu fik jeg så lige søgt lidt og kan ikke se at hun annoncerer i øjeblikket hun har ellers været der i lang tid... beklager den unødvendige viden...

hav en god dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...