Hop til indhold

Tinna København

Featured Replies

Skrevet

First off, I haven’t meet her.
But I can see she is a part of a group of girls that is very known in here, because they use fake or at least very retouched pictures, and they do sometimes switch girls on customers.
But then again there has been good reviews of some girls in the group, and some bad ones.

I’m just writing these things, so you walk into this it informed.
If you visit, please let us know how it went.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg syntes, at hun så smuk ud, så det blev kaldt at se hende.  det var en dårlig kælderlejlighed, og døren gik op.  pigen på den anden side var slank og ens klædt, men lignede ikke billederne.  Meget mindre smuk og med neonbelysningen og en Mandan, der taler i baggrunden, besluttede jeg, at det ikke var det værd og gik.  hvis belysningen og lejligheden var bedre og mamasan ikke der, ville jeg have gået efter det.

english

I thought she looked beautiful so called to see her.  it was a bad looking basement apartment and the door opened. the girl on the other side was slim and similarly dressed but did not look like the photos.  Much less pretty and with the neon lighting and a Mandan talking in the background I decided it wasn't worth it and left.  if the lighting and apartment were better and the mamasan not there I would have gone for it.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.