Brygger 33 Skrevet 25. September, 2022 Skørt spørgsmål sikkert som mange af mine andre Er der nogen, der kan fortælle mig, om det er lovligt at nude billeder af kendte over 18 og KUN til eget brug. Man kan downloade nogle programmer, hælde et kendt ansigt ind og "klæde hende af" med et klik. Er det lovligt at bruge de apps der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 25. September, 2022 (edited) nej er du tosset mand, finder etaten ud af du gør det, bliver du straffet. du kan dog undgå at blive opdaget og efterfølgende blive straffet, hvis du lader denne hjemmeside køre i baggrunden https://piv.pivpiv.dk/ Redigeret 25. September, 2022 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 25. September, 2022 https://eroticphotos.me/c/fake/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. September, 2022 Det er ikke strafbart, så længe du ikke videregiver det utilbørlige billede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 25. September, 2022 Straffeloven §264d siger, at man ikke må videreformidle den slags. Man må gerne producere det og have det, men videregivelse, selv af deepfakes, er ulovligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 25. September, 2022 Undskyld men hvordan ville du have det med det, hvis er er kendt som ukendt person, at andre lave det nr med billeder af dig. Og jo jo jo bare til behov. Men hvad nu hvis nogle hacker ind på din it pc, mobiltelefon og tager det, udgiver det, som om det er dig eller en helt 4. Person ? Lyder ikke smart i mine øje, og have respekt for dvs fotografer billeder 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brygger 33 Skrevet 25. September, 2022 Jyske Coco Erotik massør skrev, for 12 minutter siden: Undskyld men hvordan ville du have det med det, hvis er er kendt som ukendt person, at andre lave det nr med billeder af dig. Og jo jo jo bare til behov. Helt ærligt, jeg ville være hamrende ligeglad, måske endda tage det som en kompliment. Men er der en risiko for, at diverse apps kan misbruge det og sende det videre som opladet fra min IP, så er situationen nok en anden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør 242 Skrevet 26. September, 2022 Brygger skrev, for 15 timer siden: Helt ærligt, jeg ville være hamrende ligeglad, måske endda tage det som en kompliment. Men er der en risiko for, at diverse apps kan misbruge det og sende det videre som opladet fra min IP, så er situationen nok en anden. Cool nok din Holding som en kompliment Men er det risiko vær Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg