Hop til indhold
Brygger

Må man lave nøgenbilleder af kendte?

Recommended Posts

Skørt spørgsmål sikkert som mange af mine andre^_^

Er der nogen, der kan fortælle mig, om det er lovligt at nude billeder af kendte over 18 og KUN til eget brug. Man kan downloade nogle programmer, hælde et kendt ansigt ind og "klæde hende af" med et klik. Er det lovligt at bruge de apps der? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

nej er du tosset mand, finder etaten ud af du gør det, bliver du straffet.

du kan dog undgå at blive opdaget og efterfølgende blive straffet, hvis du lader denne hjemmeside køre i baggrunden https://piv.pivpiv.dk/

Redigeret af next

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj

Straffeloven §264d siger, at man ikke må videreformidle den slags. Man må gerne producere det og have det, men videregivelse, selv af deepfakes, er ulovligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld men hvordan ville du have det med det, hvis er er kendt som ukendt person, at andre lave det nr med billeder af dig. Og jo jo jo bare til behov. 
Men hvad nu hvis nogle hacker ind på din it pc, mobiltelefon og tager det, udgiver det, som om det er dig eller en helt 4. Person ? 

Lyder ikke smart i mine øje, og have respekt for dvs fotografer billeder 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 12 minutter siden:

Undskyld men hvordan ville du have det med det, hvis er er kendt som ukendt person, at andre lave det nr med billeder af dig. Og jo jo jo bare til behov. 

Helt ærligt, jeg ville være hamrende ligeglad, måske endda tage det som en kompliment. Men er der en risiko for, at diverse apps kan misbruge det og sende det videre som opladet fra min IP, så er situationen nok en anden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brygger skrev, for 15 timer siden:

Helt ærligt, jeg ville være hamrende ligeglad, måske endda tage det som en kompliment. Men er der en risiko for, at diverse apps kan misbruge det og sende det videre som opladet fra min IP, så er situationen nok en anden. 

Cool nok din Holding som en kompliment 

Men er det risiko vær 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...