Hop til indhold
Martin9400

Nordtyskland og åben for inspiration

Recommended Posts

Hey gutter.

Jeg har voldsom brug for hjælp til inspiration og hvad muligheder jeg har i nordtyskland. Jeg har kun erfaring med bordel, kino, natur og privat-diskret i Danmark og jeg har tænkt at tage en weekend til Tyskland for at se hvad det kan byde på. Området bliver Flensburg-Slesvig-Kiel-Rendsburg men har selvfølgelig mulighed for at udvide for den rigtige oplevelse. Jeg har overvejet Hamburg også men jeg tror at det bliver for overvældende første gang med Harmony osv. Men hvad har jeg misset i min planlægning? Jeg tænker at kigge i Padborg og Kruså i de to sexbioer. Vil gerne have en aften i Erotic World i Rendsburg. Og så har jeg læst lidt nysgerrigt om Kiel og laufhaus. Som jeg forstår det er det flere etager hvor hver pige har sin egen lejlighed og man kan gå med den hvis type man har mest lyst til? Jeg søger mest massage som man kender det fra Danmark. Og så kino/swinger som man også kender det herfra. Hvis vejret er til det så også  natur/dogging oplevelser. Frække oplevelser med kvinder og evt. lidt bi også. Er der noget indlysende som jeg skal have på listen udover selvfølgelig de piger man kan finde på kaufmich osv. Er der nogle oplevelser i Hamburg som jeg ikke må misse og som gør jeg skal køre derhen? Grunden til jeg ikke lige springer på Harmony og hvad de klubber ellers hedder er at jeg som person måske lige skal tø lidt op og ikke er voldsomt udadvendt. I kino og swinger synes jeg man falder ret hurtigt til og kan føle sig hjemme. Men måske tager jeg sorgerne på forskud med de store klubber og de er ikke så overvældende som jeg forestiller mig? Prøver bare at undgå en debut hvor man føler sig scammet bagefter. Håber på jeres input. Også hvis der bare er ting i de byer som jeg allerede overvejer jeg ikke har set. Alt hjælp modtages med glæde :) Jeg har 3 dage og 2 overnatninger at gøre med. Og som sagt hører jeg gerne hvis jeg tager fejl med Hamburg, hvis der er en lækker kino, klub eller gadepiger eller andre ting som jeg skal opleve. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...