Hop til indhold

UngpigepåAmager

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/352907

Jeg synes hende her lyder meget interessant. Så jeg vil lige høre om nogen har erfaringer med hende og om hun kan anbefales. 

Der er nogle små alarmklokker der ringer hos mig nemlig.

Skrevet

Lyder lækkert men pas på har prøvet at møde op til disse koncepter og blevet snydt eller pigen dukkede aldrig op.

Sidste gang jeg gik fra en deal som denne var sex gennem en brevsprække hvor jeg skulle stikke pikken gennem og bolle hende bagfra....kunne slet ikke lade sig gør og skulle smide 500 kr gennem brevsprækken før hun sat fissen op i sprækken.

Gik uden af betale...for weird!

Tror ikke du skal lade dig fange af dette.

Men man ved jo aldrig om det er rigtigt før man møder op. Vælg bil blow...

Skrevet

Ud fra tekst og priser virker det ikke rigtigt til hun gider gøre så meget. 

Det koster 1000kr for en hurtig tur men som jeg læser det yderligere 250 kr for at røre hendes bryster og 200kr hvis der skal være kys med. 

Det er godt nok en hamper pris. 

Bare en tilføjelse. Igår aftes skrev jeg med en pige som også har annonceret på al. For en hurtig tur på bagsædet af min bil ville hun have 2000 kr. Alt med gummi i øvrigt. Jeg kan gå ned på seduction eller pg og møde en flot pige, ligge i en ordentlig seng og få samme ydelse for under det halve. Så ingen grund til at bruge energi på sådan en pige der udstråler ligegyldighed i stor stil. 

Priserne stikker lidt af for nogen af prinsesserne derude. Og jo jo. Så kan jeg jo bare lade være med at vælge de piger. Det gør jeg så også. ;)

Skrevet
tugwell skrev, for 1 time siden:

Ud fra tekst og priser virker det ikke rigtigt til hun gider gøre så meget. 

Det koster 1000kr for en hurtig tur men som jeg læser det yderligere 250 kr for at røre hendes bryster og 200kr hvis der skal være kys med. 

Det er godt nok en hamper pris. 

Bare en tilføjelse. Igår aftes skrev jeg med en pige som også har annonceret på al. For en hurtig tur på bagsædet af min bil ville hun have 2000 kr. Alt med gummi i øvrigt. Jeg kan gå ned på seduction eller pg og møde en flot pige, ligge i en ordentlig seng og få samme ydelse for under det halve. Så ingen grund til at bruge energi på sådan en pige der udstråler ligegyldighed i stor stil. 

Priserne stikker lidt af for nogen af prinsesserne derude. Og jo jo. Så kan jeg jo bare lade være med at vælge de piger. Det gør jeg så også. ;)

Ja, jeg tror også jeg springer over.

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 5 timer siden:

Lyder lækkert men pas på har prøvet at møde op til disse koncepter og blevet snydt eller pigen dukkede aldrig op.

Sidste gang jeg gik fra en deal som denne var sex gennem en brevsprække hvor jeg skulle stikke pikken gennem og bolle hende bagfra....kunne slet ikke lade sig gør og skulle smide 500 kr gennem brevsprækken før hun sat fissen op i sprækken.

Gik uden af betale...for weird!

Tror ikke du skal lade dig fange af dette.

Men man ved jo aldrig om det er rigtigt før man møder op. Vælg bil blow...

Jeg kan godt huske den der famøse brevsprække. Det var vist en fyr der stod bag og enkelte liderlige brødre gik i fælden. Jeg mener der er tråde om det herinde. 

Jeg ville ønske jeg vidste hvordan I indsætter emojis. Når jeg prøver får jeg at vide at de ikke er tilladt. 

Skrevet
Mister69 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg ville ønske jeg vidste hvordan I indsætter emojis. Når jeg prøver får jeg at vide at de ikke er tilladt. 

Du kan kun lave den ved at bruge patents kolon osv osv ;-) 

Skrevet

Skrev med hende på sms i går og under dialogen går det hurtigt op for mig, at hun 1) enten vil tage røven på mig eller 2) er komplet kynisk for de priser er helt i skoven.

må medgive den broder der siger at priserne er mere attraktive på feks. PG frem for hendes mer priser på nærmest alt.!

/M

Skrevet
Mister69 skrev, 1 time siden:

Du kan kun bruge den der stilles til rådighed i editoren. Klik på smiley knappen for at se mulighederne.

Skrevet
Martin Balschmidt skrev, den 25.9.2022 at 18:53:

Skrev med hende på sms i går og under dialogen går det hurtigt op for mig, at hun 1) enten vil tage røven på mig eller 2) er komplet kynisk for de priser er helt i skoven.

må medgive den broder der siger at priserne er mere attraktive på feks. PG frem for hendes mer priser på nærmest alt.!

/M

Havde hun ikke i forvejen priser på sin annonce?

Ved godt den er væk nu

Skrevet

... og var der nogen den nogensinde mødte hende, som ved om hun var real?

Skrevet

Give mig finger til du kommer (350kr) :biggrin: Best ever!!

mon tro hvor lang tid det skal tage…. Hun skal da sikkert lete længe før hun kan finde en som kan komme af at give hende finger….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.