Hop til indhold

Ferrari: 23 årig "Sex machine Fitness Body" i Vejle - hurtig overfladisk sex

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte hende her: https://annoncelight.dk/showad/350131

Det gode er, at det er hende på billederne, og hun er som det fremgår et stramt lille nips, hvor alderen på 23 år godt kan passe. Hun kunne også være 26, men det er svært at aige. Hun er endnu slankere og mere spinkel end billederne viser, og en rigtig fitness body er det ikke: Hun er slank og fast, men det er vist mere på grund af alderen end af noget træning, tror jeg. Men altså: Ret lækker, hvis man kan lide sådan en spinkel figur med flotte silikonebryster i en god størrelse - ikke overdrevet, men en fin D, vil jeg sige. Hendes ansigt er kønt og pigen er sød at snakke med på hendes lidt begrænsede engelsk. Hun sagde hun er spansk, men accenten lød for mere mere østeuropæisk - ligemeget i denne sammenhæng, synes jeg.

"Sex machine"-benævnelsen er mere rigtig: For hun går lige til stålet, og har derefter fart på. Sutte (med rødt kondorm), slikke, skifte position, "now doggy?" og "you finish now" til sidst. Bevares, jeg har oplevet det endnu mere irriterende hos andre travle piger, der kan virke som rene pengemalkemaskiner, og så slemt var det ikke her. Men hvis man man tendens til stress i den situation, så skal man IKKE besøge hende her (hendes profilnavn Ferrari er måske en hentydning til hendes hurtighed).

Jeg fik det jeg kom efter, men det bestemt ikke mere: Det var sex ligesom fast food, og jeg kommer nok ikke igen. 

Redigeret af ChoosyVery

Skrevet

Ja,  tak for en rigtig velformuleret tekst. 

Skrevet
ChoosyVery a scris, acum 1 oră:

Am vizitat-o aici:  https://annoncelight.dk/showad/350131

Partea bună este că ea este în imagini și ea este, după cum se vede, un mărunțiș străng, în care vârsta de 23 de ani se potrivește foarte bine. Ar putea avea și 26 de ani, dar e greu de spus. Este chiar mai zveltă și mai weakă cheás și imaginile, iar un verruar corp de fitness nu este: este thin și firmă, dar probabil că asta se dulăgui mai mult Ûdei că îniți, cred. Dar apoi: Destul de delicioasă, dăciu vă place o siluetă antul de zveltă, cu sâni drăguți din silicon de buļiți bună – nu exagerat, dar un D frumos, aș spine. Fața ei este drăguță, iar fata e drăguță să vorbească în engleza ei oarecum limitată. Ea a spus că este spaniolă, dar accentul sună mai est-european - la fel de mult în acest context, cred.

Denumirea "mașină de sex" este mai corectă: pentru că ea merge direct la steele și apoi accelereză. Suck (cu conservativ rorușu), linge, cămbă poziți, "acum cățeluș?" și „terminați acum” the end. Fiți atenți, am trăvet și mai enervant cu alte fete ocupate care pot prăra ca năl maschini de muls bani, și nu a fost chiar așa de și aici. Dar ifi ai tendința de a te stresa în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în în NU ar trevi să o vizitezi aici (numele ei de profil Ferrari este poate o aluzie la vieta ei).

Am primit ceea ce am venit, dar cu sèvenu nu mai mult: a fost sex ca fast-food și probabil că nu mă voi vețini. 

:( Îmi pare rău că nu ai avut o experiență bună cu mine!  :(Probabil că nu pot pe placul tuturor! Din aceste recenzii, fie ele bune sau rele, va trebui să învăț! Parerile vor fi mereu impartite, multumesc ca ati venit si imi pare rau ca nu am putut fi asa cum v-ati dorit! :(  O zi plăcută

Skrevet
onlyme skrev, 1 time siden:

:( Îmi pare rău că nu ai avut o experiență bună cu mine!  :(Probabil că nu pot pe placul tuturor! Din aceste recenzii, fie ele bune sau rele, va trebui să învăț! Parerile vor fi mereu impartite, multumesc ca ati venit si imi pare rau ca nu am putut fi asa cum v-ati dorit! :(  O zi plăcută

Oversat fra rumænsk:

Jeg er ked af, at du ikke havde en god oplevelse med mig!  :(Sandsynligvis kan jeg ikke glæde alle! Ud fra disse anmeldelser, hvad enten de er gode eller dårlige, bliver jeg nødt til at lære! Meningerne vil altid være delte, tak fordi du kom, og jeg er ked af, at jeg ikke kunne blive, hvad du ønskede! :(  En god dag

Skrevet

Billederne med Ferrari og STØJBERG, ubeskriveligt, uforklarligt morsomt. Personligt foretrækker jeg helt sikkert at blive "støvsuget" af Ferrari  fremfor af Inger Støjberg. 

Redigeret af autobahn

Skrevet

Tak!  Kan kun bekræfte her og heller ikke een jeg vil smide flere penge efter.

Kunne have håbet på hun havde fået lidt erfaring siden jeg besøgte hende i sommers. 

Alt for travl, overfladisk og intetsigende sex. Kunne heller ikke få lov at støde ordenligt igennem uden der skulle hånd imellem eller hun trak sig en smule i doggy og så stor er jeg ikke. Har i øvrigt anmeldt hende(det var i sommers) og der hed hun også Michelle ud over 2 andre annoncer/navne. Mener også Ferrari var et af dem dengang. Men malkemaskine tilgang til tingene. 

Hvis hun kunne lære at simulere en passioneret tilgang til sexen så kunne hin blive en sand stjerne. 

Redigeret af lurik

• 2 weeks later...
Skrevet

Så får jeg være en af de mer positive.

Med så usedvanligt gode billeder kunne jeg ikke undgå at aftale et møde. En quickie.

Hun var i godt humør og leverede fint. En stram og pæn mis har hun også.

Jeg fik det jeg kom efter, og var godt tilfreds bagefter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.