Normal 101 Skrevet 25. September, 2022 For år tilbage, da jeg rejste meget i Asien og især HK, der brugte jeg meget det forum der hedder “sex141”, i finder det ved at google “forum sex141” - der er fortsat mange gode anmeldelser og råd derinde, jeg nyder at kigge der engang imellem, og med HK der åbner for udlandet igen, så kan det være at jeg snart skal derud igen? kender I andre gode engelsk sprogede forums? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 25. September, 2022 Disse fora findes vel efterhånden i ethvert land. Folk herinde har da henvist til lokale sider når de har været i udlandet. Jeg husker således Ungarn, tjekkiet og Polen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xo-nix 410 Skrevet 25. September, 2022 Normal skrev, for 9 timer siden: kender I andre gode engelsk sprogede forums? Jeg synes at dette globale site er ret fint, men i nogle af landene er der nogle ekstreme sex købere (deres beretninger er i hvert fald vilde). http://internationalsexguide.nl/forum/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg