Hop til indhold

Kysseglade Molly - er hun stoppet

Featured Replies

Skrevet

Har ikke set nogen annoncer eller anmeldelser af Kysseglade Molly i Kolding i lang tid - ved nogen her inde om hun er stoppet.

Kunne godt tænke mig at besøge hende igen - har prøvet hendes sex og fantastiske blow men kunne godt tænke mig at prøve anal med hende.

Redigeret af Anal-lover
Stavefejl

Skrevet
Anal-lover skrev, for 3 timer siden:

Har ikke set nogen annoncer eller anmeldelser af Kysseglade Molly i Kolding i lang tid - ved nogen her inde om hun er stoppet.

Kunne godt tænke mig at besøge hende igen - har prøvet hendes sex og fantastiske blow men kunne godt tænke mig at prøve anal med hende.

Tror desværre hun er stoppet, har prøvet at skrive til hende både på SMS og mail uden svar.

Skrevet

@Tyren73Er det langt tid siden du hat besøgt hende 

Skrevet

Det var vist også noget med at hun skulle finde og flytte til et nyt sted i Kolding - måske kunne hun ikke finde noget 

Skrevet

Hun var flyttet til et nyt lækkert sted nær Kolding Hus.

Hun er et tab, da der desværre ikke er så mange danske piger tilbage

Skrevet

Ja hun var dælmne en af de gode - men ja desværre forsvinder de danske piger - vi må håbe hun dukkerr op igen

Skrevet

Har besøgt hende regelmæssigt og var en tur forbi hende sidst i Juli - som altid en super lækker og fræk oplevelse med blowjob og anal til den store guld medalje - det er hun bare mester i.

Men har ikke rigtigt kunne få lavet en aftale her de sidste to uger. Håber ikke hun er stoppet det bliver umuligt at finde sådan en frækkert igen.

Redigeret af PussySwallow
Stavefejl

• 3 months later...
Skrevet
Anal-lover skrev, den 24.9.2022 at 17:58:

Jeg har besøgt Kysseglade Molly en del gange og har aldrig mødt en så dejlig sperm glad pige før og ville være dejligt møde hende igen ? 

Skrevet

skrev hun ikke på et tidspunkt i hendes annonce, at hun kun modtog faste gamle kunder.?

Skrevet
tilmodenQ skrev, for 3 timer siden:

skrev hun ikke på et tidspunkt i hendes annonce, at hun kun modtog faste gamle kunder.?

jo desvære 

Skrevet
knallert skrev, den 1.1.2023 at 19:50:

jo desvære 

Hun er i Kolding og tager åbenbart kun dem hun gider og det jo eget valg 

Skrevet
elskerstoredamer skrev, for 23 minutter siden:

Hun er i Kolding og tager åbenbart kun dem hun gider og det jo eget valg 

Hvor i Kolding kan hun findes  kan ikke finde hendes side hun havede en gang.. hun har også været på Djursland 

Skrevet
Bøllebob123 skrev, for 15 timer siden:

Hvor i Kolding kan hun findes  kan ikke finde hendes side hun havede en gang.. hun har også været på Djursland 

Hov forkert tråd jeg svarede på søgte miss qc

Skrevet
Tyren73 skrev, den 24.9.2022 at 21:25:

Tror desværre hun er stoppet, har prøvet at skrive til hende både på SMS og mail uden svar.

Hej hvordan ser hun ud. Er hun brunette med tussee og næse piercing.  Hvis ja ved jeg lidt info. Hvis det en ande molly kan jeg desværre ikke hjælpe har billeder af hende 

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg er blevet en af de udkørte koner i snakker om :P  Har ikke været aktiv i en del måneder nu, mit arbejde har taget alle mine kræfter fra mig.

Er blevet selvstændig, og det går rigtigt godt, næsten alt for godt, og vil gerne have at 2023 går dobbelt så godt, så det er der min energi og drænet livslyst hører hjemme lige pt :lol:

(Ps. Så sidder min ekskæreste herinde og læser med, så hvis der er nogen der får nogle beskeder fra en nyoprettet bruger om mig, så lad vær og svar.) 

Ønsker ikke flere svar i denne tråd <3

Skrevet
Gæst skrev, den 20.1.2023 at 12:49:

Jeg er blevet en af de udkørte koner i snakker om :P  Har ikke været aktiv i en del måneder nu, mit arbejde har taget alle mine kræfter fra mig.

Er blevet selvstændig, og det går rigtigt godt, næsten alt for godt, og vil gerne have at 2023 går dobbelt så godt, så det er der min energi og drænet livslyst hører hjemme lige pt :lol:

(Ps. Så sidder min ekskæreste herinde og læser med, så hvis der er nogen der får nogle beskeder fra en nyoprettet bruger om mig, så lad vær og svar.) 

Ønsker ikke flere svar i denne tråd <3

Dejligt  at  man  bekender  kulør,  fremfor  at  forblive  lyserød  og  så  alligevel  have  lukket.  <3  Det  er  der  nogen  der  kunne  lære  af.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.