Hop til indhold
Guest Potatohead

Kinkypleasure

Recommended Posts

Gæst

Kække, Kinky, Kinkypleasure osv, kær kvinde har mange favne.

http://www.voksenlisten.dk/kinkypleasure

Nu må jeg længe mig, da jeg kan læse korte indslag er set ned på! Problemet er når man: "Dont screw and tell", i detaljer.

Pointen med denne lille(sorry semi lange) anmeldelse er at denne kvinde kan tage fat, og nyder at man gør det samme. Du behøver faktisk ikke læse mere nu!,

Ok jeg havde hende ude for en rum tid, og hun kunne mestre flere genrer, hun og mig hårdt og blidt. Kinky er et velvalgt navn, der blev grænset noget. Ikke helt at fornægte dog vil jeg påpege. Hun tog mig på eventyr, ikke fairy, men der hvor man føler man er sat tilbage og hvor bare impulsiviteten griber en og man når man spejler sig selv dagen efter lige tænker....damn......sweet.....

Nå, men i tænker det ydre, som sagt jeg er minus detaljens mester, af valg, men hun gjorde det for mig, og personlighed, tjo, fræk, er det så forstået! Denne kvinde forstår at læse situationen, der var til gård og gade(ikke misforstås som tyk)på den seksuelle front, og nu er der kun et problem.

Som det nu afdøde ikon Reed skrev og sang: My last shot!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

En lille notits om denne kvinde, som overstående beskriver kunne jeg ikke holde nallerne for mig selv, igen. Men denne gang havde jeg forberedt mig bedre og for jer der aldrig har fået en strømpebukse tease, så und jer det. Er de gået af mode de strømpebukser der går helt op??, har i set en gina indrammet i gennemsigtige bukser der er i drillehumør. Det er ikke at kimse af, faktisk helt vidunderligt pirrende.

Hun så havde dem på i badet også, efter lidt riv og rusk og det skader jo næppe. Lettere adgang men og i den grad anbefalelsesværdigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Den kække skulle på farten igen og en opstemt og i den grad klar kartoffel var målet for dette møde. Som altid var forventningerne høje, til det der plejer at være en intens omgang samvær

Det skal siges om denne smukke, feminine kvinde, at der i næsen findes ben, der er stålfaste og med selvfølgelighed gør, at hun med integritet forstår at bevare en selvstændig vilje til, at ggensidighed er en del af dette møde.

Så da det endelig ringer på min dør, står der et dejligt smil, der i bevidsthed, ved gentagne besøg, er helt klar over, at vi nu skal i nydelsens univers, sådan både i fysisk, ja i den grad fysisk, men også det mentale spil, som jeg ved er mellem os, hvilket bare gør, at spændingsniveauet er sat på spidsen på en fortræffelig ophedet måde.

Vi har en klar formodning om hvad vi hver især hælder til seksuelt, ja mere end det. Vi har efter flere møder erkendt, at vi har samme præferencer om de fleste elementer ud i det intime.

Efter et længe siden og kys og kram, et lille velkomst blow fra hende, fortrækker hun for at iføre sig det outfit, hun ved jeg priser allermest. Nylonstrømper der går helt op til livet. Hver gang jeg ser hende i dem, bliver jeg sat tilbage. Sikke en fremtoning, sikke en krop og de øjne der bare stråler af lider som sjældent set. Jeg ved hvad der er i vente.

Tease er en del af akten, det ved vi begge og det skuffer endnu engang ikke. Hun forstår at forføre på pirrende vis og det var på skønneste måde næsten uudholdeligt. Et hul blev revet i strømperne, da jeg ikke kunne modstå denne forfører mere. Min sofa står ca. en meter fra vinduet, men da vi va færdige med første runde, var den rykket helt op imod. Stakkels møbel, der i den grad blev rykket rundt, som også hun og jeg gjorde det.

Efter genplacering af sofagruppen og en samtale i kunstens tegn, var det nu tid til at bade, hvor hun smurte mig ind og endnu engang bevidste at hun er en frækkert uden lige.

Isterningerne var, som aftalt lavet og den næste del af seancen foregik i sengen, hvor hun drillende, med de kolde dråber bragte mig i det lidenskabelige humør igen. Det var en på opleveren. Koldt og varmt mødes og en sitren opstod. Det kan i den grad anbefales at få en isterning tease. Det lykkedes denne gang, til min store glæde, at gøre den kvinde til en sprøjteprinsesse, hvilket jeg i højeste grad sætter pris på, da det var min tur til at fornøje hende.

Jeg kan selv blive opslugt af akten og føle at kroppen er en stor erogen zone og det virker til hun matcher mig perfekt der. Det blev til en sidste forløsning, bare 5 minutter før deadline og ekstasen var fuldendt.

Karina nyder dig og nyder at nyde. Hun giver sig hen og er en kvinde, der ved hvad hun kan lide. Smuk som bare fanden og så selvstændig som de kommer. Jeg var igen i nydelsens og det intense univers med denne fine kvinde, der tog mig med ind i ekstasens essens, hvor man glemmer alt andet end hun, jeg og os.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Super anmeldelse.Er hun fra Jylland eller Sjælland ?

Er den frække, kække og kinky kvinde til dybe våde kys og er hun til en fræk pirrende gang anal?

Hun skal helt sikkert på date med mig !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Potatohead

Hejsa. Hun kysser, men desværre og til min ærgrelse er de knap så dybe og våde. Anal er et no go. Dog har hun andre fortrin og talenter ud i det intime. Hun er jyde.

Redigeret af Potatohead

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...