Hop til indhold
Kasper7001

Tur til Berlin

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg tager en uge til Berlin, og skal da selvfølgelig have oplevet noget af deres kultur dernede :-)

 

Jeg har aldrig været i en FKK klub eller Swingerklub - og kunne godt være fristet. Nogen forslag? Især til en nybegynder ..

Desuden leder jeg efter gode massage steder, gerne noget tantra eller thai massage - med ekstra :-)

 

Hvad kan i anbefale i Berlin?

 

På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg kom til Berlin i et par dage og der var audition havde jeg meldt mig til her for at få taget trykket..

https://onlyfans.com/johnthompsonggg

Det er lidt underligt at ALT bliver kørt over OnlyFans nu.

Før i tiden var der fri adgang til datoer, mail til tilmelding og information om hvilke modeller som deltog hvornår med billeder samt adresse på filmshoot.

https://m.facebook.com/100050870073648/

Hvorfor ALT det besvær. For år kunne man ringe på et nummer, komme med en godkendt test, møde op og så ellers komme i gang (med eller uden maske på) med unge slanke  og ganske attraktive brunette og blondine teenagemodeller mellem, vel 19 år og op til de 30 år..

Check Hanna C, Elise. Celine, Luisa, Emma og Victoria fra dets GGG label.

Verden bliver et dårligere sted at leve år efter år...

Det var en dejlig tid fra omkring 2002 til en 2017 stykker....

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal da en tur på Artemis så, hvis du ikke har været der før! 

Jeg har også altid tænkt på at tage en pige med hjem fra "Kurfürstenstrasse", hvor der vidst står en masse gadepiger. Tjek det gerne ud!

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...