Milner 634 Skrevet 24. September, 2022 (edited) Der må snart være en del der har prøvet Thai massage surprise, som jeg snart ser på en del Thai annonce menuer, - så nu behøver det vel ikke være en surprise for alle os andre, - Vil nogen sladre om overraskelsen Redigeret 24. September, 2022 af Milner 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 24. September, 2022 Milner skrev, for 2 minutter siden: Der må snart være en del der har prøvet Thai massage surprise, - så nu behøver det vel ikke være en surprise for alle os andre, - Vil nogen sladre om overraskelsen Mon ikke surprice kan oversættes til = udløsning blow/hand/bum-bum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 634 Skrevet 24. September, 2022 sweetstone skrev, for 3 minutter siden: Mon ikke surprice kan oversættes til = udløsning blow/hand/bum-bum. Jo, måske, - det kunne osse være der pludselig står 155 kg. homoseksuel sumuthaibryder og overtager ..?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vingeskudt 34 Skrevet 24. September, 2022 Typisk smider massøren toppen og give en håndtrold = surprise 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 24. September, 2022 Mon ikke det er den fulde palette? Ganske som andre der anonsere med hot b2b? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 850 Skrevet 29. September, 2022 Mummm thai surprice har mange betydninger. Fik booket en massage med thai surpuce til slut...oral med fuld udløsning i munden. Delight surprice...fuld orale udløsning med slug Delux surprice...gav mig fuld kom i mund og fisse Super Delux....fuld kom i fisse og analt. Jo surprice har da en betydning...spørgfrem inden du lægger dig ned og glæd dig. Kim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dentaknemmelige 18 Skrevet 30. September, 2022 Min surprice var efter nogle gange fik var efter nogle gange med sjove besøg og drikkepenge fik hende med ud at spise på en 5 stjernet restaurant med hele svineriet. Nu har vi et fedt forhold..hun er væk fra mutter som tog 50% af indtjeningen og tjener sine penge fra en lækker privat lejlighed. Nu går alle pengene til hendes familie og i egen lomme, mens jeg nyder godt af hendes service og samvær. og lidt ferier her og der.....Holder man det på dette plan sparer man mange penge og får den helt rigtige service når man vil og har selskab af en super smuk ung Thaipige pige med en gudekrop.......men kortene skal holdes helt tæt til kroppen....ellers bliver alt ødelagt af veninder og tåbelige kunder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg