Guest Smalhans Skrevet 24. September, 2022 Har nogle erfaringer med hende?https://annoncelight.dk/showad/351973 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr12345 20 Skrevet 25. September, 2022 Hun svare men vil ikke aftale møde. Det er fake profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 25. September, 2022 Har besøgt hende i går eftermiddag og det var 45 rigtig gode minutter . Billederne passer fint med hendes udsende . Jeg havde ingen problemer med at lave en aftale det tog ca. 5 min . fra jeg sendte den første besked til vi havde en aftale . Så hun er ikke en fake profil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 25. September, 2022 Er hun dansker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 25. September, 2022 Hun skriver godt nok at det er hun, men alligevel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 25. September, 2022 Nej hun er ikke dansk tror hun Spansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smalhans Skrevet 25. September, 2022 Okay, hun skrev nemlig at hun er dansk da jeg skrev med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 25. September, 2022 Men hun er en dejlig en selvom hun ikke er dansk .Havde en god oplevelse i hendes selskab og kan godt finde på at besøge hende igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 129 Skrevet 5. Oktober, 2022 Bolleman skrev, den 25.9.2022 at 17:56: Men hun er en dejlig en selvom hun ikke er dansk .Havde en god oplevelse i hendes selskab og kan godt finde på at besøge hende igen Oplevede du, at hun sprøjtede? Det reklamerer hun med... Kg SF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 5. Oktober, 2022 NEJ fik hende ikke til at sprøjte selvom jeg slikkede hende godt og grundigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 115 Skrevet 9. Oktober, 2022 Flotfyr4 skrev, for 6 timer siden: Taler hun dansk? Nej men udmærket engelsk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 29 Skrevet 9. Oktober, 2022 Nå okay så ikke hende man skriver med kan jeg regne ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg