Hop til indhold

Skægstubbe

Featured Replies

Skrevet

Dette er ikke ment på en pågældende GP, men bare noget gange jeg tit har oplevet.

Jeg får lavet en aftale med en fræk latino, og kommer til tiden, bliver lukket ind.

Aftalen er blow uden, 69, og sex i forskellige stillinger med kondom.

Hun sutter fint og vi har lækker sex, men da jeg vil slikke hende.... siger hun at mit skæg kradser, og hun ikke har lyst til mere.

Dette har jeg oplevet flere gange, så netop denne gane var jeg ekstra omhyggelig med barberingen, og tro mig jeg var glat som en barnerøv.

Er det kun latinoer der benytter dette trick, eller er det bare GP's måde til at sige, vi skal have dette overstået hurtigst muligt..

Er der andre der oplever det samme..

Skrevet

Det har jeg ikke oplevet på danske piger, men nu holder jeg det til MAX. 2-3 dage gamle skægstubbe som selvfølgelig lige er trimmet inden besøg.

Ja, har også tænkt det samme. Umiddelbart ifg. div. undersøgelser finder piger (ok veltrænede mænd/ mænd med ret holdning) og "mænd med daggamle skægstubbe sexede og forførende"..og noget piger "tænder på"...Google har vel  artikler fra blade om dette.

Men...

Hvordan harmonerer det med at slikke pigen/slikke mis, hvis det stikker og kradser ? :huh:, eller skal man blot have en bred tunge for at slikke pigen godt ?

Fyre som piger generelt anser som "sexede og maskuline" får ikke lov til at slikke mis...?

Hvordan tændes pigen så bedst muligt ? Det er jo ikke en kontakt man lige tænder på...! 

Er det en dyb stemme, grå sprængt  hår  og store hænder der så tænder pigen ?

Edit. At du så nu er helt glatbarberet og slet ikke har skæg og alligvel kradser det..Mmm. Selvfølgelig er nogle piger sikkert følsomme men alligevel.

Redigeret af ppd

Skrevet

Nu findes der ingen formel for hvad kvinder tænder på. Det er individuelt. Måske flere end gennemsnittet tænder på det @ppd beskriver. 

Men tilbage til købesex delen pigen han jo se skægstubbene inden du @Cogb betaler og smider tøjet. Så burde hun allerede der sige du ikke kan få de aftalte ydelser. 
Og at undskyldningen bruges en dag hvor du er glat barberet. Så er det jo en dårlig undskyldning for “nu gider jeg ikke mere”. 
Jeg er som altid af den holdning. Det er pigens ansvar at levere det der er betalt for. Eller sige fra inden penge skifter hænder. Men virkeligheden er mange steder en anden. 

Skrevet
ppd skrev, for 3 timer siden:

Det har jeg ikke oplevet på danske piger, men nu holder jeg det til MAX. 2-3 dage gamle skægstubbe som selvfølgelig lige er trimmet inden besøg.

Ja, har også tænkt det samme. Umiddelbart ifg. div. undersøgelser finder piger (ok veltrænede mænd/ mænd med ret holdning) og "mænd med daggamle skægstubbe sexede og forførende"..og noget piger "tænder på"...Google har vel  artikler fra blade om dette.

Men...

Hvordan harmonerer det med at slikke pigen/slikke mis, hvis det stikker og kradser ? :huh:, eller skal man blot have en bred tunge for at slikke pigen godt ?

Fyre som piger generelt anser som "sexede og maskuline" får ikke lov til at slikke mis...?

Hvordan tændes pigen så bedst muligt ? Det er jo ikke en kontakt man lige tænder på...! 

Er det en dyb stemme, grå sprængt  hår  og store hænder der så tænder pigen ?

Edit. At du så nu er helt glatbarberet og slet ikke har skæg og alligvel kradser det..Mmm. Selvfølgelig er nogle piger sikkert følsomme men alligevel.

Skal pigerne ligefrem tænde på en ? ved købesex. Er det ikke nok man er nyvasket og behandler pigen med respekt ?.

Eller er det Dating.dk vi er på ?

Skrevet
sweetstone skrev, for 10 minutter siden:

Skal pigerne ligefrem tænde på en ? ved købesex. Er det ikke nok man er nyvasket og behandler pigen med respekt ?.

Eller er det Dating.dk vi er på ?

Ej, måske forkert skrevet, men jeg syntes det er et plus hvis pigen viser at hun godt vil en med både hendes øjenkontakt, berøring også selvom det bare er skuespil..

Skrevet

Jeg tror du skal genbesøge din fissesliknings teknik. Pas især på overskæg som kan ramme klitoris. Bare et enkelt skæghår direkte på klitten kan gøre ondt. Og ja - hvis du er sammen med en date som tænder vildt på dig - så lever hun måske med det. Men en betalingskvinde gider nok ikke på samme måde. 

Skrevet
Jogge skrev, for 18 minutter siden:

Bare et enkelt skæghår direkte på klitten kan gøre ondt. 

Klitoris- Klitten- Ja, det er egentlig lidt af et mysterium, hvordan den tilfredsstilles bedst muligt, så pigen også får lidt ud af besøget. 

Nå. Det må blive en anden tråd. Mange piger tænker nok mest økonomisk og hvis de så bliver tilfredsstillet samtidig, er det måske næsten en "Win-Win" situation (selvom det måske kan være hårdt for leddene, knæ, albuer og de små skamlæber og den indre og ydre del af skeden/fissen/missen/osv.)

Redigeret af ppd

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.