Bramfri 58 Skrevet 23. September, 2022 Hvis der skulle sidde nogle forvirrede stakler derude, som f.eks. “sex-gangsteren” Peter Ålbæk eller Pernille Vermund, der i kølvandet på disse komplicerede “ME-TOO” tider, kunne finde på at tænke “hvordan skal man kunne flirte i dag?”. Der vil jeg besvare dette dilemma med et enkelt ord… “øjenkontakt”… Det er øjenkontakt som er svaret på de fleste af vores problemer. For hvis du får øjenkontakt med en henrivende kvinde og hun også holder denne kontakt, så vil jeg sige, at du uden den store risiko for at havne i byretten, vil kunne gå hen og sige “hej”. Men hvis kvinden imod al forventning, ikke holder øjenkontakten med dig, så skal du nok tage dette som et høfligt “nej-tak”. Der er måske en enkelt eller to som i denne situation kunne få den tanke, at den unge kvinde nok blot er en smule genert, og at det ville kunne hjælpe på sagen, hvis man lige listede sig hen bag hende og gav hende en dejlig rygmassage - dette vil jeg klart afvise... Kvinder er faktisk ikke så generte som nogle mænd går rundt og tænker. Men hvis du skulle være så heldig at blive inviterede over til et lille “hej”. Så vil du i denne situation, med fordel, kunne fortsætte med at benytte dig af øjenkontakten. For vi er jo alle forskellige og kan derfor i denne situation også finde på mange forskellige ting - som jeg ene mand slet ikke vil kunne gennemgå. Men jeg vil dog sige, at uanset, hvad lige netop du, ville kunne finde på at gøre, så vil øjenkontakten kun være din ven. For så længe at hunkønsvæsnet holder denne kontakt - og måske endda krydre episoden med et lille smil. Så vil det være en klar indikator på, at du ikke er helt på vildspor. Der vil måske kunne sidde en enkel tosse derude og tænke “jamen, når jeg har puttede pillen i hendes glas, så falder hun jo i søvn og så vil jeg ikke kunne have øjenkontakt med hende”. Og selv om at dette forhåbenligt er en problemstilling for de få, så vil jeg dog tillade mig at bruge et enkelt minut på at sige, at dette også skal forstås som en klar afvisning fra kvindens side. Men der er mange forvirrede tosser derude. Jeg har med skræk og rædsel læst om en mand, der var forundrende over at modtage en besked om, at han var blevet anmeldt for voldtægt. Manden havde en klar erindring om, at have været sammen med kvinden. Men mandens forvirring skyldes, at kvinde med alt den samtykke der kunne være i verden, havde indvillige i at ligge sammen med ham. Hun havde spredt sine egne ben, været våd under penetration og sågar givet klare indikerende lyde fra sig - der kun kunne forstås som taknemlige lyde. Alt dette bekræftede kvinde da også. Men under denne pragtfulde elskov, da følte denne mand pludselig en lyst og en ret til at tage lidt mere. Så han grab fat i kvinden, vente hende om på maven og stak hans liderlige penis ind i hendes uprøvede anus… Og her vil jeg sige det, så klart som jeg kan “fy, fy” det må man ikke... Og JA du kan naturligvis godt påbegynde en voldtægt under sex. Så husk øjenkontakten derude - også hvis du ligesom undertegnede, benytter dig at de købeglade kvinder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 23. September, 2022 (edited) Jeg kender det, oplever det faktisk tit... De intense øjne der stirrer helt fast lige ind i mine øjne. Er det sex... eller glemte jeg at slå brættet ned? Spøg til side. Der er ikke en fast formel og jeg tror ikke på at kommunikation kan skrues ned til en simpel regel. Din beretning om voldtægt under sex, ja den er jo rigtig nok - selvfølgelig kan vi overtræde hinandens grænser, også mens vi har sex. Kvinder bliver, så vidt jeg forstår det, også fugtige under voldtægt, men det er en fysisk reaktion som de ikke styrer, som desværre kan være med til at forstærke den skyldfølelse de lever med bagefter. Jeg gætter at en mand også kan få erigeret lem selvom han udsættes for et overgreb, hvad enten det er en m/k han kunne føle sig tiltrukket af eller ej. Det er min opfattelse at der yderst sjældent findes enkle svar på komplekse problemer og "øjenkontakt" kan altså ikke være nok i sig selv. Heldigvis er vi alle fintfølende individer og kan typisk godt skelne mellem ja og nej. I hvert fald så længe vi nysgerrigt og respektfuldt interesserer os for at forstå det andet individs behov og grænser. Redigeret 23. September, 2022 af AB455 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listepik 227 Skrevet 24. September, 2022 Jeg er sådan set enig med trådstarter i at det ikke er sværere end som så. Desværre så er der en lille procentdel af mænd som ikke magter den simple opgave og derfor skal alle mænd nu leve med de idiotiske me-to relaterede regler, der gør at kvinder de-facto kan fortryde sex med den konsekvens at mænd nu risikerer at blive dømt for voldtægt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2156 Skrevet 24. September, 2022 (edited) Øjenkontakt er et mirakelmiddel. Som jeg før har skrevet om, så har jeg selv livet igennem været bevidst om, både at jeg har et godt øje til nogle kvinder, og hvordan jeg håndterer det. Og her har jeg brugt den gyldne regel: Aldrig at røre!! Derimod er det ikke noget problem at få øjenkontakt og holde den l-i-g-e et splitsekund for længe, og lige det der lille smil, når man snakker med kvinden. Man fornemmer hurtigt, om hun er til det eller ej ... Hvis hun er, kan det lille spil fortsætte - og ikke mere end dét ... På dét plan, kan flirt noget ... skabe en god og varm atmosfære, så længe man er opmærksom på at kvinder er meget forskellige, og så længe man ikke går over stregen .. som i vores kultur er at man skal være meget forsigtig med berøring. Ved besøg hos GP'er er det sjovt nok nærmest omvendt. Her kan for meget øjenkontakt virke lidt akavet - med mindre pigen gerne vil det, og er virkelig god til det .. Hér er det ved berøring, jeg får føling med pigen ... Redigeret 24. September, 2022 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 24. September, 2022 Øjenkontakt og så slikke sig på sine øjenbryn og lade bulen i bukserne vokse - herefter inviterer man hende på dinner og sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 24. September, 2022 Bødlen skrev, for 5 timer siden: Øjenkontakt og så slikke sig på sine øjenbryn og lade bulen i bukserne vokse - herefter inviterer man hende på dinner og sex. Du må have en lang tunge hvis du kan slikke dig på dine øjengryn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 25. September, 2022 jensen jr. skrev, for 9 timer siden: Du må have en lang tunge hvis du kan slikke dig på dine øjengryn Netop, og det tænder de fleste kvinder, når jeg så siger jeg sliker fisse med 150 tungeslag i minuttet, så….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 102 Skrevet 5. Oktober, 2022 (edited) Der var en kronik om det i JP for nogle år siden. Siden da er der kommet sager om krænkelser og lov om samtykke. Ikke sjovt, hvis ens ex pluseligt melder en for voldtægt, for et samleje for år tilbage: “Jeg gav ikke noget samtykke dengang.” Redigeret 5. Oktober, 2022 af Catana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 6. Oktober, 2022 (edited) Catana skrev, for 17 timer siden: Der var en kronik om det i JP for nogle år siden. Siden da er der kommet sager om krænkelser og lov om samtykke. Ikke sjovt, hvis ens ex pluseligt melder en for voldtægt, for et samleje for år tilbage: “Jeg gav ikke noget samtykke dengang.” Ofte siger munden nej, og øjnene siger ja ja…min kome og jeg aftalte som ganske unge at ordet nej inforbindelse med sex og lyst til sex eksisterer ikke, det måtte jeg lære i sex sommerferie hvad det betød… Redigeret 6. Oktober, 2022 af Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 6. Oktober, 2022 Øjenkontakt mellem 2 mennesker kan være så sigende der behøves ikke ord øjnene er sjælens spejl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueslave 45 Skrevet 7. Oktober, 2022 Madame Illona skrev, for 6 timer siden: Øjenkontakt mellem 2 mennesker kan være så sigende der behøves ikke ord øjnene er sjælens spejl Så her er en SMuk sjæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 102 Skrevet 7. Oktober, 2022 Madame Illona skrev, for 11 timer siden: Øjenkontakt mellem 2 mennesker kan være så sigende der behøves ikke ord øjnene er sjælens spejl Men af en eller anden grund har jeg aldrig været god til at læse pigers/kvinders øjne - eller også har de (øjnene) altid sagt Nej! Så er det mindre kompliseret med en GP, her kan man få et tydeligt ja eller nej, og når hun har modtaget pengene og iført sig det aftalte outfit, så må det vel være et næsten lige så tydeligt “samtykke”, som en skriftlig aftale ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1713 Skrevet 7. Oktober, 2022 AB455 skrev, den 24.9.2022 at 01:35: Jeg kender det, oplever det faktisk tit... De intense øjne der stirrer helt fast lige ind i mine øjne. Er det sex... eller glemte jeg at slå brættet ned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 7. Oktober, 2022 Catana skrev, for 5 timer siden: Så er det mindre kompliseret med en GP, her kan man få et tydeligt ja eller nej, og når hun har modtaget pengene og iført sig det aftalte outfit, så må det vel være et næsten lige så tydeligt “samtykke”, som en skriftlig aftale ? Ja, så længe man husker at holde sig inden for det aftalte og så kan en GP naturligvis også til enhver tid trække sit samtykke tilbage, fx ved at sige nej eller stop. Ikke at det nogensinde sker for mig, for naturligvis skriger de altid på mere. Så er det jeg må forklare at den desværre ikke er længere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 524 Skrevet 7. Oktober, 2022 AB455 skrev, 1 time siden: Ikke at det nogensinde sker for mig, for naturligvis skriger de altid på mere. Så er det jeg må forklare at den desværre ikke er længere Ja AB455 overdrivelse fremmer jo altid forståelsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Catana 102 Skrevet 9. Oktober, 2022 Madame Illona skrev, den 6.10.2022 at 23:01: Øjenkontakt mellem 2 mennesker kan være så sigende der behøves ikke ord øjnene er sjælens spejl Men ikke kun øjnene; rynkerne omkring øjne er vigtige. Er der slet ingen rynker, er hun/han enten alt for ung eller har et overdrevent brug af Botox; begge dele er ikke tiltrækkende for mig. Rynkernes retning viser om det er en, der er sur eller smiler meget; - om hun så smiler, fordi hun synes om dig, eller om hun glæder sig til at dominere dig, det er svært at se ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg