Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hi goodfuck

”Listeprisen” er 1500 for 60 min FP men da Darin nu er i Vejle kan man jo evt prøve at henvise til de p.t. generelt lidt lavere priser i byen. 

Darin er faktisk den første GP jeg har været sammen siden jeg startede i dette nye univers for halvandet år siden.      Derfor er hun lidt speciel for mig og det er blevet til mange gode besøg med god massage og sex  (dog uden anal som jeg ikke tænder på og hvor jeg vist også skulle være mindre). Hun taler et rimeligt engelsk og overfor mig har der aldrig været noget snyd af nogen art.
Hun (eller rettere hendes hjælper) kunne nu sagtens sætte nogle bedre billeder ind på AL - jeg synes nuværende undersælger.  Stedet i Vejle er ikke det bedste af dem jeg har besøgt hende på. Men det glemmer man jo hurtigt når man kommer under “god behandling”.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.