[email protected] 0 Skrevet 23. September, 2022 Hej Jeg vil høre om nogen ved om Charlotte varmblodig sygeplejerske stadig er aktiv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovemilf 1 Skrevet 23. September, 2022 Jeg er i tvivl om hvem af sygeplejerskene du mener, kan du komme med flere oplysninger f. Eks hvor i byen osv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Diller 1019 Skrevet 24. September, 2022 Var det ikke hende der huserede i Nordsjælland for år tilbage. Og nej, jeg ved desværre ikke om hun er til at træffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 66 Skrevet 24. September, 2022 Jeg syntes at jeg har læst for nogle år siden at hun er stoppet, og hvis hun ikke er har hun vil stadig sin hjemmeside. Jeg nåde kun selv at få lavet en aftale med hende, men måtte aflyse. jeg mener i samme ombæring at hun skrev at hun stoppede snart, men håber jeg tager fejl mvh Fraekmand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kasplaren 44 Skrevet 25. September, 2022 Hun var fandme fræk send gerne info hvis hun stadig er i gamet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg