Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været på en del ture efterhånden. Både på Filippinerne, Thailand, Tyskland.

Jeg har stadig en række destinationer som jeg gerne vil besøge. Budapest, Prag, Barcelona, Colombia, Carribean osv.

Dog ville jeg gerne rejse med nogen der har samme interesse. Som også er klar på andre oplevelser end kun sex med kvinder.

Har ikke rigtig nogen i mit netværk som har samme interesse, så nu opretter jeg en tråd her, og ser om det giver pote.

God mad, god vin, byture, FKK. Jeg er til det meste egentlig. Dog ikke MMF.

Jeg er i midt 30'erne, og er en kæmpe ja-hat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lyder som en sjov rejsekammerat. Jeg har været på mange sjove ture med folk herinde, men er 20+ ældre end dig, så det er måske ikke så oplagt at vi rejser sammen.

Jeg vil godt advare dig om Colombia. Scopolamine er overalt i købesexmarkedet i Colombia, så du risikerer dit helbred og dit liv foruden din bankkonto, hvis du falder i fælden. Det er virkeligt ærgerligt at det skal være sådan, da colombianske kvinder er blandt de mest sexede i verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
anmelder skrev, for 6 minutter siden:

Louie nu er alder jo ikke en hindring :)  Jeg er også 20+, men syntes alligevel det kunne være interessant.

For mig er det heller ikke en hindring. Men ting som FKK, Stripklubber og den slags er lidt sjovere når man tager afsted sammen. Og de timer man ikke er i fuld gang med formålet kunne det jo være hyggeligt nok med en ligesindet at dele erfaringer med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt være interesseret.

Men den nuværende plan for mig er at undersøge Wien og de tyske byer, og der har du måske allerede været og skal videre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
½angel skrev, for 13 minutter siden:

Jeg kunne godt være interesseret.

Men den nuværende plan for mig er at undersøge Wien og de tyske byer, og der har du måske allerede været og skal videre?

Jeg har været et par enkelte steder i Tyskland, men er ikke bleg for en tur mere. Har aldrig oplevet WIen.

Skriv en besked, og lad os se om det kan lade sig gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bennygall72

Jeg flytter til Budapest i starten af næste år, så kunne godt være frisk til den tid, hvis byen stadig er på din liste :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bennygall72 skrev, for 2 timer siden:

Jeg flytter til Budapest i starten af næste år, så kunne godt være frisk til den tid, hvis byen stadig er på din liste :-) 

Fuck hvor nice. Det kunne den sagtens være! Jeg sender en besked!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fed tråd !!!

Jeg er frisk på en forlænget weekend tur i europa hvor det er billigt.

Jeg har ikke prøvet piger i udlandet, men har gjort det i dk. Dog kunne jeg godt tænke mig at prøve nogle sauna klubber i tyskland og goldentime i wien. Men jeg er frisk på det meste hvor man kan holde omkostningerne nede... 

Jeg er 32 og fra kbh. Hvor er i fra ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...