Hop til indhold

Misawa i Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/293480

Er der nogle af i gæve gutter der har besøgt Misawa? 
Hun har brændt mig af et par gange ved ikke at oplyse adressen som lovet da hun accepterede min booking

Skrevet

Har lige tjekket min telefon. Jeg har skrevet 4 beskeder og der har været radiotavshed hvergang. Mon ikke hun er fake

Skrevet
8000 skrev, Lige nu:

Har lige tjekket min telefon. Jeg har skrevet 4 beskeder og der har været radiotavshed hvergang. Mon ikke hun er fake

Jeg fik kontakt og ville få adressen på SMS næste morgen hvor besøget var aftalt til. 
JEg fik aldrig adressen. Så skrev jeg at det var dårlig service, og fik svaret at hun troede at "pigen" havde sendt mig adressen. Så der sidder åbenbart en og svarer for hende. 
Hun skrev enda SORRY.
Men siden har der været tavshed, som du også oplever det. 

Skrevet

Har også sendt en SMS til hende, desværre ingen svar

Skrevet

Jeg fik svar efter 3 minutter på 1. Sms og ret få sms efter adressen og mangler nu kun hendes evt alder :D

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 4 minutter siden:

Jeg fik svar efter 3 minutter på 1. Sms og ret få sms efter adressen og mangler nu kun hendes evt alder :D

Styr dig nu. Ellers troller jeg på en anden side ;)

Skrevet
Victoria25 skrev, for 4 minutter siden:

Who has like mobile messages are sometimes not sent at all (

In this case she did get my message, but did not give the address as promised the next morning :) 

Skrevet
Victoria25 skrev, for 12 timer siden:

Who has like mobile messages are sometimes not sent at all (

sorry - can you write again, cos I can't understand this sentence at all !

so if you are Thai - better to write in thai and we can all copy and use google translate ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.