Hop til indhold
ChoosyVery

Samanta 22 år Vejle - lækkert ungpigenips

Recommended Posts

Hun har været efterlyst før, men åbenbart aldrig anmeldt: https://annoncelight.dk/showad/351014

Det er ellers hende på billederne og videoen, og hun er 100% petit ungpigeguf: Forestil dig naboens datter fra Flying Superkids-truppen, som du ikke har set et par år, og pludselig dukker hun op med et frækt gllimt i øjnene. Hendes egen beskrivelse starter aldeles korrekt: 

Citat

This is me: 22 yo 158 cm 53 kg A cup. Im a petite girl with long brown hair and my body is all natural and I visit the gym often

Hun virker sød og glad og let af sind og kunne også sagtens lyve sig et par år yngre, men hun sagde også 22 til mig, så det tror jeg på. Hendes gym-besøg udmønter sig i en helt fast og flad mave, næsten markeret, og gode skuldre og flotte faste balder. Brysterne er en lille A-skål, og de er flotte og berøringsvenlige med virkelig frække strittende vorter. Så mine forventninger var store. Men bedst som vi skulle igang viser annoncens næste linie sig at være den pure løgn:

Citat

I love to get licked and Im what you have been looking for. trust me. my blowjob is very good but only with condome but you wont notice its there

For det viser sig, at hun bestemt ikke kan lide at blive slikket, så det vil hun have 500 ekstra for. Og det på trods af, at jeg havde fået clearet det af på forhånd over SMS'erne for tidsbestillingen, at det var inklusiv. Det er det så ikke, nærmest tværtimod. Når man som jeg elsker at slikke, så er det en stor neder, og alene årsag til, at jeg ikke kommer igen. Og nåja, det med at man ikke bemærker kondomet passer heller ikke, for hun tjekkede flere gange om det sad ordentligt - ret forstyrrende, har jeg altid syntes.

Men for andre, der ikke er fokuserede på dén del med slik, så kan Samanta stadig være et besøg værd, for sexen kan hun godt lide, og hun er god til det: Kreativ & fleksibel og der var ingen begrænsninger på stillinger og hvad man allers kan komme ud for med "nej"-brigaden, og jeg kunne også støde ganske sportsligt igennem. Så dén del var mere end godkendt, og det gik som det skulle.

Så hvis man kan lide billederne og gerne vil duske naboens hjemkomne lækre datter grundigt igennem, så er hun bestemt et godt bud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man må dog ikke røre hende på missen. Det koster 200 xtra. Jeg snakker røre uden på. Slikkes nægtede hun, selvom det står i annoncen.

Hun er meget stresset omkring at holde en hånd på kondomet, selvom det sidder helt stramt og sikkert.

Jeg vil fraråde et besøg.

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på hotel i Vejle, og ledte efter lidt fræk selskab. Jeg skrev til Samanta, og spurgte om hun var klar om et par timer. Det var hun og stedet var ca 7 min gang fra hotellet, det kunne ikke passe bedre. Jeg tog et langt karbad ( lidt luksus i tiden ved det godt ) og fantaserede om den kommende seance.

Jeg mødte op på adressen og blev lukket ind af Samanta, hun havde travlt med sin telefon og bad mig smide tøjet. Nå måtte hellere gøre som der blev sagt, hun smed så bh så jeg kunne kysse hende bryster. Det måtte have tændt hende rigtig meget for hun begyndte med at stønne og sige "yeah baby it´s so good", det kørte lidt på repeat og virkede ikke helt ægte, og jeg undrede mig lidt over at hun ikke rørte ved mig overhovedet?

Nå hun smider trusserne og finder et kondom frem som hun krænger ned over min stadig ikke stive pik, jeg holder selv ved den så hun har endnu ikke rørt ved den overhovedet. efter gummiet er kommet på sætter hun sig ovenpå og kører fissen lidt frem og tilbage og laver lidt fake stønnelyde. Det tænder mig på ingen måde og spørger så "aren´t you going to suck it?" hvorefter hun svarer "no, that´s extra, that cost 200", jeg er så lettere forvirret fordi der står i annoncen at det er inkluderet, så jeg svarer "In the ad, it says that oral is included" hvorefter hun svarer "yes is does, but that is extra and cost 200, ,,,,,,,,you are confused". Ja det kan du i den grad tro jeg er, prøver at omformulere mig, men hun gentager sig selv så tænker det er et scam der er indøvet.

Nå jeg kan godt se hvor det bærer henad så jeg tænker at jeg selv må se om jeg kan få den gjort hård så der kan ske lidt, jeg tager fat i min pik og så panikker hun fuldstændig "DON´T TOUCH CONDOM"?? Jeg er i den grad forvirret så tager den af, og ber om en ny i stedet, jeg får på mirakuløs vis gjort mig hård og kondom kommer på, hun sætter sig op for at ride mig, men hun ved ikke lige hvor min pik er så jeg tager fat for lige at dirigere på vej hvorefter pladen kører igen "DON´T TOUCH CONDOM", jeg tror alt i alt så kommer den sætning en 4-5 gange i alt. Det lykkedes at få den op og hun kører løs for fulde gardiner, tænker det er for at få mig til at komme hurtigt, det har dog den modsatte effekt på mig, og ærlig talt gider jeg ikke mere og vil bare gerne have det overstået, så jeg tager fat i hendes hofter og løfter hende op for at foreslå doggy, hun panikker endnu engang og går et par gange rundt om sig selv inden hun i stedet lægger sig ned på sengen til missionær. Ok det kan nok også virke, så jeg går i gang, og prøver så vidt muligt at komme. Hun brokker sig dog flere gange undervejs, men tænker nu skal det være så jeg giver den lige gas og kommer. Jeg er ikke mere end lige kommet før end hun igen lettere panisk trækker den ud og tjekker kondomet, dog på afstand hun skulle nødig komme til at røre ved den.

Hun giver mig papir så jeg kan tørre mig af og fatter derefter hendes telefon for at sms løs. Jeg er helt paf over den forestilling så tager mit tøj på, og bliver lukket ud, hun slutter af med "have a good day", jeg tænker den kan kun blive bedre efter dette.

Jeps, en lang smøre, og samtidig står på den absolutte førsteplads over dårligste oplevelser med glædespiger nogensinde, og det skal lige siges at jeg har rendt ind i adskillelige nitter gennem tiden, men slet ingen der ligger på højde med pigen her. Jeg kan simpelthen ikke advare nok, og er faktisk lidt i tvivl om dette skal ligge i anmeldelser eller falsk markedsføring når det nu er så åbenlyst der gøres hvad der kan for at snyde og endda indrømme det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for advarslerne. Jeg havde egentlig besluttet mig til at besøge Samanta i dag, men det kommer ikke til at ske. Sådan en lille ung kvinde med spinkel overkrop og klædeligt fyldige hofter og lår begejstrer mig meget, men jeg kan styre mig efter anmeldelserne.

Disse indlæg viser da i den grad værdien af vores anmeldelser.

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 17 timer siden:

jeg tager fat i min pik og så panikker hun fuldstændig "DON´T TOUCH CONDOM"??

Hun opfører sig som om en mand er giftig :D

Kraftigste advarsel også fra min side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vildt nok, at det er gået SÅ hurtigt ned af bakke for hende siden mit besøg. Som heller ikke var godt, bevares - men så slemt som de sidste her var det dog langt fra. Som jeg skrev kommer jeg ikke igen - og ingen har overbevist mig om andet :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, den 22.9.2022 at 20:57:

Hun har været efterlyst før, men åbenbart aldrig anmeldt: https://annoncelight.dk/showad/351014

Det er ellers hende på billederne og videoen, og hun er 100% petit ungpigeguf: Forestil dig naboens datter fra Flying Superkids-truppen, som du ikke har set et par år, og pludselig dukker hun op med et frækt gllimt i øjnene. Hendes egen beskrivelse starter aldeles korrekt: 

Hun virker sød og glad og let af sind og kunne også sagtens lyve sig et par år yngre, men hun sagde også 22 til mig, så det tror jeg på. Hendes gym-besøg udmønter sig i en helt fast og flad mave, næsten markeret, og gode skuldre og flotte faste balder. Brysterne er en lille A-skål, og de er flotte og berøringsvenlige med virkelig frække strittende vorter. Så mine forventninger var store. Men bedst som vi skulle igang viser annoncens næste linie sig at være den pure løgn:

For det viser sig, at hun bestemt ikke kan lide at blive slikket, så det vil hun have 500 ekstra for. Og det på trods af, at jeg havde fået clearet det af på forhånd over SMS'erne for tidsbestillingen, at det var inklusiv. Det er det så ikke, nærmest tværtimod. Når man som jeg elsker at slikke, så er det en stor neder, og alene årsag til, at jeg ikke kommer igen. Og nåja, det med at man ikke bemærker kondomet passer heller ikke, for hun tjekkede flere gange om det sad ordentligt - ret forstyrrende, har jeg altid syntes.

Men for andre, der ikke er fokuserede på dén del med slik, så kan Samanta stadig være et besøg værd, for sexen kan hun godt lide, og hun er god til det: Kreativ & fleksibel og der var ingen begrænsninger på stillinger og hvad man allers kan komme ud for med "nej"-brigaden, og jeg kunne også støde ganske sportsligt igennem. Så dén del var mere end godkendt, og det gik som det skulle.

Så hvis man kan lide billederne og gerne vil duske naboens hjemkomne lækre datter grundigt igennem, så er hun bestemt et godt bud. 

 

ChoosyVery skrev, den 22.9.2022 at 20:57:

Hun har været efterlyst før, men åbenbart aldrig anmeldt: https://annoncelight.dk/showad/351014

Det er ellers hende på billederne og videoen, og hun er 100% petit ungpigeguf: Forestil dig naboens datter fra Flying Superkids-truppen, som du ikke har set et par år, og pludselig dukker hun op med et frækt gllimt i øjnene. Hendes egen beskrivelse starter aldeles korrekt: 

Hun virker sød og glad og let af sind og kunne også sagtens lyve sig et par år yngre, men hun sagde også 22 til mig, så det tror jeg på. Hendes gym-besøg udmønter sig i en helt fast og flad mave, næsten markeret, og gode skuldre og flotte faste balder. Brysterne er en lille A-skål, og de er flotte og berøringsvenlige med virkelig frække strittende vorter. Så mine forventninger var store. Men bedst som vi skulle igang viser annoncens næste linie sig at være den pure løgn:

For det viser sig, at hun bestemt ikke kan lide at blive slikket, så det vil hun have 500 ekstra for. Og det på trods af, at jeg havde fået clearet det af på forhånd over SMS'erne for tidsbestillingen, at det var inklusiv. Det er det så ikke, nærmest tværtimod. Når man som jeg elsker at slikke, så er det en stor neder, og alene årsag til, at jeg ikke kommer igen. Og nåja, det med at man ikke bemærker kondomet passer heller ikke, for hun tjekkede flere gange om det sad ordentligt - ret forstyrrende, har jeg altid syntes.

Men for andre, der ikke er fokuserede på dén del med slik, så kan Samanta stadig være et besøg værd, for sexen kan hun godt lide, og hun er god til det: Kreativ & fleksibel og der var ingen begrænsninger på stillinger og hvad man allers kan komme ud for med "nej"-brigaden, og jeg kunne også støde ganske sportsligt igennem. Så dén del var mere end godkendt, og det gik som det skulle.

Så hvis man kan lide billederne og gerne vil duske naboens hjemkomne lækre datter grundigt igennem, så er hun bestemt et godt bud. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg var hos hende slut oktober i Vejle .   Jeg synes hun var lækker  men som andre skriver. Holdt kondomet hele tiden  kunne ride som en prof med en hånd.   bagfra var no no.   Missionær var med en hånd igen og hold på kondom. og det var nul slikke da vi begyndte selvom det stod i annoncen     Jeg måtte gerne bruge fingre ned kondom på.   Dengang var hun fra Polen  talte ok engelsk men kunne ikke forstå noget når man ville skifte m.m.      Næste gang jeg så hende i Ålborg annonce var hun spansk.  Har ikke set hende siden    Det er godt der er andre 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...