Hop til indhold
Tyrkeren82

Paula polsk pige i aarhus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/351498
så fik jeg besøgt paula i Århus det er blondinen på billederne. Hun er simpelthen en ener. Blondinen på billederne er altså den man møder

jeg fik aftalt tid og det hele, og jeg bestilte 1 time med kys og megafransk. Fik skyllet mig af i badet, og indenfor ventede mig den dejligste polske kvinde. Hun har lidt fyld på, og brysterne er bare så gode, og hun knepper fantastisk, og kyssene var mega våde og dybe, wauw jeg elsker det

hun er til at snakke med og mega sød. 
hun sagde til mig hun også tilbyder lesbisk show med sin veninde, en rigtig go en enda

Redigeret af Tyrkeren82

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 5 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/351498
så fik jeg besøgt paula i Århus det er blondinen på billederne. Hun er simpelthen en ener. Blondinen på billederne er altså den man møder

jeg fik aftalt tid og det hele, og jeg bestilte 1 time med kys og megafransk. Fik skyllet mig af i badet, og indenfor ventede mig den dejligste polske kvinde. Hun har lidt fyld på, og brysterne er bare så gode, og hun knepper fantastisk, og kyssene var mega våde og dybe, wauw jeg elsker det

hun er til at snakke med og mega sød. 

Til 3000 skal hun dæleme også leverer :mrgreen:  
Det kommer ikke til at ske her fra ;)

Redigeret af freeman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Har så lige haft en rigtig træls oplevelse med de to piger. Jeg dukker op som aftalt og de vil ikke åbne op. De har åbenbart lavet en anden aftale imens. Så skriver de at jeg skal vente 30 min, hvilket jeg gør. Det ender med at de andre svar tilbage på min opkald eller sms’er. De er dybt useriøse. Brug jeres penge et andet sted

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kasper89hansen skrev, for 2 timer siden:

Hejsa. Har så lige haft en rigtig træls oplevelse med de to piger. Jeg dukker op som aftalt og de vil ikke åbne op. De har åbenbart lavet en anden aftale imens. Så skriver de at jeg skal vente 30 min, hvilket jeg gør. Det ender med at de andre svar tilbage på min opkald eller sms’er. De er dybt useriøse. Brug jeres penge et andet sted

Hej med dig nye bruger:blink:
Som jeg skrev havde jeg en god oplevelse med paula igår, og hun har åbenbart syntes godt om mig, for hun har ringet til mig om hjælp, men jeg var på arbejde, da den grænse overskridende hændelse fandt sted, og hændelsen omhandler om dig kasper89hansen

De siger til dig du skal gå, og de syntes ikke om dig da de ser dig ud af vinduet. du bliver ved med at banke på i en time, og du står ved deres dør og spære for dem så de ikke kan komme ud. Du har virkelig skræmt dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kasper89hansen skrev, for 22 timer siden:

Ja det kan jeg så forstå på dem nu. Men slet ikke det jeg har prøvet på. 

Du skal ikke stå og blokere foran døren, så andre kunder hverken kan komme ind eller ud. Det er usmageligt og mere trist, at du giver en dårlig anmeldelse på baggrund af din egen dårlige opførsel. 

Du skal være rigtig glad for, at de ikke havde en pimp, for det er ikke typer som man ligger sig ud med. Til din egen oplysning, det kan ende gruelig galt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...