Hop til indhold
Ja-mand

Slim brunette Melissa i Kolding

Recommended Posts

Jeg tænker jeg måske har fået en fetisch for piger med M :D Jeg har besøgt Melinda nogle gange, men her i dag havde jeg studeret Melissas annonce grundigt.

https://annoncelight.dk/showad/289763

Jeg kontaktede hende på SMS og der blev hurtigt lavet en aftale på 45 minutter.

Hun opholder sig i midtbyen med parkering lige overfor så det er meget nemt. Jeg holdt dog 200 meter væk på en p-plads jeg kendte i forvejen.

På tidspunktet for aftalen skrev jeg, at jeg stod ved døren og hun kom hurtigt og lukkede mig ind.

Pigen som lukkede mig ind var pigen fra annoncen, blot for at slå det fast.

Op af trappen og ind på værelset. Afregnede for mit bestilte tidsrum og lavede en tillægsbestilling på oral uden efter hun lige gennemgik aftalen :)

Lad mig kort dvæle lidt ved denne pige.

Hun droppede sit tøj og åbenbarede den mest fantastiske ungpigekrop uden et gram for meget. Hun viser sine bryster sin video og de er helt sublime på videoen og endnu bedre når man ser dem i virkeligheden:P.  

De er ikke store, men sidder fantastisk og passer godt til resten af kroppen. Hun er meget slank med langt mørkt hår, som hun havde i en hestehale. I det hele taget er hun rigtig rigtig køn og lige min type.

Hun taler udemærket engelsk, så vi startede med at tale lidt sammen også for lige at afstemme forventningerne. Som ny kunde ville hun gerne høre lidt om hvad jeg kunne tænke mig.

Jeg fortalte jeg tænder på GFE og det var hun helt med på. Ingen fingre indenfor, men ellers kunne mine hænder bare gå på opdagelse og det gjorde de så:)

Jeg er meget tilfreds med jeg lavede en tillægsbestilling på oral uden gummi :P

Vi sluttede af med at tale lidt sammen. Jeg nyder at slutte af med, at kunne nusse lidt med den pige jeg lige har haft sex med og hun var med på den del også.

Alt i alt en super dejlig oplevelse og gentagelsesfaren er 100%

Hun tager til Aarhus søndag og så hjem på ferie og regner med at komme igen engang i November, og jeg kan allerede nu love at vi ses igen:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt enig i alle beskrivelser. Hun er smuk, og har en varm personlighed - og en lille fast krop og små lækre bryster. 
og så gør hun sit ypperste for at “levere varen” på en naturlig måde. Og hun snakker om alt muligt - og har tid bagefter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...