Mindset 6 Skrevet 5. November, 2013 For nogle uger siden begyndte jeg at læse fickensteins tråde om hans erobringer fra Dating.dk i det Jyske. http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=4761 og http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=175&hilit=fickenstein#p718. (Håber det er ok fickenstein ) Jeg må indrømme at jeg blev stærkt inspireret til at lave en profil derinde igen. For en tre års tid siden havde jeg en profil derinde i 10 uger, som er en af deres abonnements ordninger. Det var faktisk ganske morsomt, at møde en masse kvinder. Jeg deler børnene 7/7 med min eks. Dengang brugte jeg den uge jeg havde børnene til at skaffe dates til min friuge. I de fleste tilfælde førte det til at jeg kom på date fire eller fem dage per uge. Dog erfarede jeg ved at læse fickensteins tråd, at jeg havde lavet nogle fejl i min måde at gribe det an på. Dengang brugte jeg en masse tid på at skrive meget personligt tilpassede mails til de kvinder, der fangede min interesse. Det var sindsygt tidskrævende. Fickenstein beskriver faktisk meget præcist, hvad det er han gør for at lande nogle frække dates. Jeg tog hans lærdom til mig og åbnede en profil i går aftes da jeg kom hjem. Den var vel cirka 20.30. Jeg loade et foto af mig selv op. Et hvor mit ansigt var delvist dækket og jeg har bar overkrop. Jeg fandt min gamle profiltekst frem og lagde den ind og begyndte at skrive den lidt om, så den mere henvendte sig til kvinder, der gerne ville have noget sex nu og her, i stedet for at henvende sig til dem, der kun søgte et parforhold. Det tog vel en 10 minutters tid. Efter at have gemt teksten trykkede jeg på søg knappen og så at jeg allerede havde haft 6 besøg. To af dem fangede min interesse og jeg gik ind på deres profiler og var hurtigt i gang med at chatte med dem. Kort efter fik jeg besøg af endnu en profil, et lækkert nips på 36. Skrev en mail til hende og fik hurtigt svar tilbage, at min profil ikke lige passe til det hun søgte. Fint nok, alligevel besøgte hun min profil tre gange mere i løbet af aftenen. De to jeg chattede med bor desværre langt fra hovedstaden og det gør det hele lidt besværligt. Men jeg tænkte bedre at være i gang, så jeg fortsatte med at chatte med dem. Der gik vist en time, så fik jeg en mail. Den var fra Dating.dk's administration. De havde slettet mit profilbillede, da det ikke levede op til deres krav. Fandt et nyt billede frem fra et kostumebal i sommers, hvor jeg har falskt skæg og paryk på. Det har de underligt nok ikke slettet... Klokken var vel blevet 23.00 og jeg havde haft 20 besøg på min profil. Samtidig med at jeg chattede med de to kvinder, surfede jeg lidt rundt på de profiler, der fangede min interesse. En del af mine besøg var fra dem. Omkring klokken 23.30 skulle den ene i seng og skrev at vi kunne fange hinanden igen i aften. Den anden chattede jeg videre med en times tid. Fik langt om længe drejet samtalen hen på sex. Hun kom til at skrive at hun lige havde købt en bogserie som havde fanget hende meget. Jeg læser en del og skrev tilbage til hende om det var Twillight for voksne... Det var det og vi skrev lidt sammen om det univers. Hun har været single i et års tid efter et langt ægteskab og har kun prøvet sex, der varer en tre minutters tid. Hun er rimelig lækker og har en flot krop. Fik hende til at tage nogle shots med sin mobil som hun sendte til mig over mailen på Dating.dk. Selvom hun bor langt væk, har jeg tænkt mig at følge op på hende. Jeg er jo en Gentleman og hun fortjener virkelig, at få en tur på et par timer Vi har begge børnefri fredag og satser på at få en aftale med hende der. Vi sagde godnat ved 00:30 tiden. Jeg logger på igen i aften og fortsættelse følger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. November, 2013 Super beretning-det bliver spændende at følge din videre færd på dating,du er kommet godt fra land,må man sige. iøvrigt..tak for din PB vh. Fick Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mindset 6 Skrevet 10. November, 2013 En lille rapport fra ugen der gik på Dating.dk. Jeg vil forsøge, så godt som jeg nu kan, at give lidt tips og tricks med. Dog må jeg indrømme, at jeg ser mig selv som lidt af en Noob derinde og skal lige høste lidt erfaringer. Det er Trial and Error og så se hvad der sker. Den lille sag som jeg fik kontakt med allerede den første aften var på Dating, blev ikke til noget. Hun bor i Syd Sjælland og ville kun mødes et neutralt sted og helst tæt på, hvor hun boede. Jeg måtte vejre plusser og minusser ved at tage hele den vej for en kop kaffe. Og kom frem til at der var flere minusser end plusser. Så jeg måtte tilbage på hesten igen. Nu vej jeg ikke hvor mange besøg det er almindeligt at få på Dating.dk, når man er mand. Jeg ved at kvinderne bliver besøgt i stor stil og kan vælge og vrage. Kom til at skrive med en, der havde været der on and off i næsten al den tid Dating.dk har eksisteret. Hun skrev at mange af mændene, har været der lige så længe og aldrig har skiftet deres profil billede, samt ikke har overblik over hvem de skriver til, da de skriver den samme besked hver gang de forsøger at få kontakt. Stødte på tre profiler af kvinder som jeg med sikkerhed ved er gift. En anden også fra langt pokker i vold, var inde på min profil 3 gange på to dage. Min erfaring fra en tidligere periode på Dating.dk for tre års tid siden lærte mig, at ser en kvinde på ens profil to gange eller mere, så er de interesserede, men kan ikke lige finde ud af at tage den første kontakt ved at sende en besked. Rimelig smuk er hun. Dejlig slank. Det skal siges, at jeg er kun til slanke piger. Valgte at skrive til hende. Hun skrev tilbage, at hun gerne ville se et ordentligt billede af mig. Fint nok. Jeg sendte hende et, hvor jeg har jakkesæt på, selvom jeg aldrig går i jakkesæt, undtaget når jeg skal til et eller andet arrangement, hvor der mere eller mindre er krævet. Ville egentlig bare se hvordan hun reagerede. Hun skrev tilbage at jeg ikke var hendes type. Hun fik kort efter en humoristisk mail tilbage. Som hun svarede på. Valgte derefter at snævre mit søgefelt ind, så jeg nu kun søger inden for en meget kort radius. 10 kilometer. Tre andre kontaktede mig. To af dem langt fra mine præferencer. Men det er altid meget hyggeligt at chatte lidt og høre lidt om hvordan de oplever det at være på Dating.dk. Den ene af dem var gift. Den tredje sendte mig sin email adresse som jeg skrev til. Men sjovt nok svarede hun ikke??? og besøgte derefter min profil to gange mere. Tror det er en fusk profil, men hvem ved? Dating.dk ændrede så hele deres brugerflade om onsdagen og til at starte med var det lidt forvirrende. Chatten var væk. Jeg fandt dog ud af, at nu kører deres chat og mail funktion sammen. Hvis du har skrevet til en og der bliver svaret tilbage er det dybest set en chat. Man kan så vælge at sende mails frem og tilbage eller chatte. Nederst i højre hjørne er der et lille rundt ikon med den du skriver med. Ret så provokerende, for det kan ses om du er online. Og lige nu har jeg flere ikoner hængende Da mange kvinder sikkert bruger en App på deres telefon fra Dating.dk, så ser det ud som om de er online Non Stop. Det kan være irriterende, for det er bedst at kontakte kvinderne mens de faktisk er online, men lige nu kan man ikke vide det. Fra min tidligere periode på Dating.dk, kan jeg huske, at en af grundende til at jeg stoppede derinde, var de meget ofte totalt urealistiske krav som mange af kvinderne stiller til den mand/mænd de leder efter. Her er et lille eksempel: Dem der siger at udseendet ikke betyder noget, er efter min mening ikke helt ærlige. Hvis jeg skal blive forelsket, må min kommende kæreste gerne gå op i sig selv og gerne ud over det normale. Jeg tænder på et godt udseende og en veltrænet krop (hvis det skal kilde de rigtige steder) men det indre og selve personligheden vægtes selvfølgelig højest. Skal en flirt blive til mere end bare en flirt er personligheden altafgørende. Min kommende kæreste må gerne være følelsesmæssigt intelligent, humoristisk, glad, udadvendt, lyttende, interesseret, forstående, ærlig, til at stole på, rumlig, kærlig, engageret, selvsikker, ambitiøs, romantisk, velklædt, charmerende og ikke mindre end uimodståelig sød. Med andre ord siger hun, at hun skal være centrum af hans univers og at han gerne må være en dørmåtte hun kan vise frem. Kunne ikke være på om torsdagen, da jeg havde en veninde på besøg. Torsdag er ellers en god dag at gå på jagt på dating sites. Det er her mange finder en date til weekenden. Søndag er også rigtig god. Der er her alle dem, der ikke fik en date eller havde en møg date søger nye eventyr og så har mange ikke noget at lave om søndagen. Jeg loggede på her til morgen ved 9 tiden og inden for fem minutter havde jeg fået fire besøg. Begyndte at logge på og af og fandt ud af, at man ligger højest på startsiden, når man lige er logget på. Det betyder synlighed, som er alfa og omega på dating sider. Bliver du ikke set er der ingen kontakt. I den næsten en uge jeg har været på dating.dk har der været 82 besøg på min profil. Jeg ved ikke om det er godt eller dårligt, da jeg ikke kender andre mænd, der er derinde for tiden. Jeg har selv besøgt lidt over det dobbelte, mest for at skabe synlighed. Har kun kontaktet kvinder, der selv har været inde på min side. Da jeg var på Dating.dk for tre års tid siden gjorde jeg enormt meget ud af at skrive meget personlige og forhåbentlig fængende breve. Det tog en evighed. I denne omgang har jeg lavet strategien om. Først og fremmest står der meget lidt om mig på min profil og for det andet, skriver jeg meget korte beskeder og lader den yderligere kontakt være op til dem. Det giver faktisk pote. Det skal også siges, at min profiltekst lægger meget op til at jeg er til frække aftaler og ikke nødvendigvis forhold. Bedre at være ærlig. Indtil nu har det ikke givet nogle møder eller sex og det komme sikkert ikke til at give det i løbet af den næste uge da jeg har mine børn. Dog giver det mig en uge til at eventuelt få sat nogle møder op til ugen efter, hvor jeg ikke har børnene. Alt for nu Mindset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9417 Skrevet 23. November, 2013 Indtil nu har det ikke givet nogle møder eller sex og det komme sikkert ikke til at give det i løbet af den næste uge da jeg har mine børn. Dog giver det mig en uge til at eventuelt få sat nogle møder op til ugen efter, hvor jeg ikke har børnene. Jeg er i hvert fald interesseret i at høre mere om dine erfaringer, så hvis du orker må du meget gerne skrive mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 23. November, 2013 Tak til Mindset for et spændende indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13672 Skrevet 23. November, 2013 Jeg havde næsten opgivet det der dating sjov, men nu skal jeg mødes med en jævnaldrende i svømmehallen til en svømmetur imorgen - må se om jeg bare skal flyde med strømmen :smile: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13672 Skrevet 24. November, 2013 Jeg havde næsten opgivet det der dating sjov, men nu skal jeg mødes med en jævnaldrende i svømmehallen til en svømmetur imorgen - må se om jeg bare skal flyde med strømmen Det gik sådan set meget godt, men jeg må vist til at svømme noget mere, for hun svømmede sgu fra mig - og jeg ved ikke om jeg stadig har lidt fat i halen, men hun havde nu en figur som en 20 årig. Lidt dårlig fiskeånde tændte mig desværre lidt af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 24. November, 2013 ... hun havde nu en figur som en 20 årig. Lidt dårlig fiskeånde tændte mig desværre lidt af. Er du sikker på, at du ikke har svømmet sammen med den lille havfrue? Det er i hvert fald meget opmuntrende, at du kom så langt som til et møde. Mange piger bag skærmens tryghed tør alligevel ikke, når det kommer til stykket og bakker ud, når det kommer til spørgsmålet om en aftale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13672 Skrevet 24. November, 2013 Er du sikker på, at du ikke har svømmet sammen med den lille havfrue?Det er i hvert fald meget opmuntrende, at du kom så langt som til et møde. Mange piger bag skærmens tryghed tør alligevel ikke, når det kommer til stykket og bakker ud, når det kommer til spørgsmålet om en aftale.Jeg var også noget forbavset - mener kun jeg havde trykket på "interesseret" knappen.Da hun var færdig med at svømme satte hun sig op på kanten med benene oppe og så rigtig lækker ud i profil - vi snakkede kort sammen, sagde farvel og da hun gik, kunne jeg rigtig beundre hendes lille frække spændstige røv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg