Hop til indhold
Guest Pool

Sprøjte orgasme

Recommended Posts

"Kun 5% af kvinderne kan få sprøjteorgasme".

Orgasme er klimaks for mange nydelser. Troede egentlig tallet var lidt højere, men måske kan det blive højere ved gentagende øvelser ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vild med både sprøjtesaft og urin, men synes de to safter smager forskelligt. Jeg håber Jasmin sætter begge dele på menuen som hun skrev om i en anden tråd:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Lauersen skrev, for 22 minutter siden:

men synes de to safter smager forskelligt.

Jeg er enig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også smagt mange og de fleste der har givet sprøjteorgasme smager ikke af urin - samme pige har givet Golden smager det bestemt af urin.

jeg har altid været af den opfattelse der 2 forskellige væsker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Tænker måske også den undersøgelse er lidt misvisende. De fleste kvinder/GP’er sørger da for at gjort hvad de nu skal på toilettet inden sex. (Bortset fra den der gemmer til Golden Shower). Så er der ikke så meget urin at sprøjte ud. Hvis de i undersøgelsen har fyldt blæren med væske kan det jo nemt ske de har strintet lidt samtidig med de har sprøjteorgasme. Også vil det jo samlet set se blåt ud. Men jeg er hverken læge eller på anden måde forsker. Så aner det ikke. Ved bare mit bestemt heller ikke hverken ligner eller lugter af urin, når der skiftes lagen. Og med små børn der har haft uheld i sengen. Ved man godt hvordan en tis plet ser ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SweetMilf6630 skrev, for 3 minutter siden:

fyldt blæren med væske

Efter vel og mærke at have tømt den for urin først. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Efter vel og mærke at have tømt den for urin først. 

Ja det er jeg med på. Men hvis de havde “tømt” sig på normal vis var det jo intet eller meget lidt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man i et forsøg har sprøjtet blåt væske op i Blæren på de kvindelige forsøgspersoner, så er det måske meget naturligt, at noget af det blå væske kommer med ud, under ejakulationen, da min viden vedr. sprøjteorgasmer, for nogen handler om at kunne slappe fuldstændig af, og bare give slip - hvis dette er, hvad der så er sket for kvinderne med det blå væske - er det vel meget sandsynligt at der er kommet noget blåfarvet væske med ud. Meget normalt, at dyrke sex, med urintømt blære ( med mindre som en skriver, at urin, er en del af legen ).

Må medgive at jeg ikke helt tror at et enkelt videnskabeligt forsøg omkring den kvindelige sprøjteorgasme, kan danne evidens for om væsken kommer fra blæren, delvis fra blæren ...

Andre forskere, har tidligere påpeget at ejakulationsvæsken kan komme fra nogle kirtler ?

Uanset hvad, så har de få forskellige kvinder, som har sprøjtet mig i munden, i hvert fald ikke sprøjtet urin i min mund, for både smag og lugt er så forskellig.

Men tankevækkende at man i år 2022, stadig ikke kan blive enige, på forsker niveau, om hvad det er nu er for noget - 

Rigtig mange sexuelt forskrækkede samfund, har via medierne og selvbestaltede videnskabsmænd, i årtier plæderet for, at en kvindelig sprøjteorgasme, er og bliver urin - Nok også alt for farligt for alle disse stakler, at fjerne skyklapperne og indse, at den intakte menneske krop nogen gange kan meget mere, og at både mænd og kvinder har behov for sexuel stimulans/orgasme/udløsning.

Redigeret af Listelømmel

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja det er sku da mærkeligt at der ikke er nogen der har lavet en rigtig videnskabelig undersøgelse af emnet.

Og så mener jeg også at Ekstrabladet og videnskab.dk ikke angiver indholdet fra den oprindelige artikel særligt præcist.
Jeg syntes nemlig at de i den ikke på nogen måde siger at dette er en endelig undersøgelse, men også siger at der stadig er ting der ikke er undersøgt grundigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SweetMilf6630

Uanset hvad behøver manden jo heller ikke have hovedet/munden ved fissen mens kvinden får sprøjte orgasme. Mange giver da mig det ved bruge fingrene i fissen og de kan da vaskes. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søde sweetmilf, der findes kvinder - 

Som ikke tænder voldsomt på fingre i fissen, men derimod langt mere på en livlig tunge, og fræk sugende, kyssende, nappede, pustede, legende mund, sammen med fingre der kærtegner brystvorterne, og måske en fast hånd på venusbjerget -

Og kan opnå de vildeste sprøjteorgasmer herved.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...