Anders83 1 Skrevet 5. November, 2013 Hej, alle sammen I går var jeg i Nr. Snede igen og der er en nye pige. Hun er dejligt og meget sexy. Jeg havde rigtig god tid med hende og jeg vil gerne gå der igen. Jeg har været en time og jeg er slet ikke fortryde, hun er frisk på alt. Tage et kig http://massage.side6.dk/milana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 5. November, 2013 Hej Anders, hvordan er hendes bryster? - og hvordan ligger hendes prissætning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders83 1 Skrevet 5. November, 2013 Hej Anders, hvordan er hendes bryster? ikke meget stor, men godt og strammet. Jeg var en time sammen med hende med alt for 1800. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 5. November, 2013 ikke meget stor, men godt og strammet. Jeg var en time sammen med hende med alt for 1800. Hvad vil alt sige? Er hendes bryster faste - og der er ikke fyldt noget i. Hvordan er brystvorterne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petro 145 Skrevet 5. November, 2013 Kan du sige noget om nationalitet og sprog? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders83 1 Skrevet 6. November, 2013 Jernsvinet, hun har naturligt bryst og flot brune brystvorter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir Spermalot 23 Skrevet 7. November, 2013 Hun kommer fra Italien og snakker engelsk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manica 707 Skrevet 10. November, 2013 Hej, alle sammen I går var jeg i Nr. Snede igen og der er en nye pige. Hun er dejligt og meget sexy. Jeg havde rigtig god tid med hende og jeg vil gerne gå der igen. Jeg har været en time og jeg er slet ikke fortryde, hun er frisk på alt. Tage et kig http://massage.side6.dk/milana Jeg læste din anmeldelse - og lod mig lokke til et besøg. Jeg må indrømme jeg OVERHOVEDET ikke kan nikke genkendende til hverken din oplevelse - eller annoncens beskrivelse. Det er da dejligt hvis du har haft en god oplevelse hos hende - men min var en GANSKE anden. viewtopic.php?f=7&t=9815 Manica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders83 1 Skrevet 11. November, 2013 Jeg læste din anmeldelse - og lod mig lokke til et besøg. Jeg må indrømme jeg OVERHOVEDET ikke kan nikke genkendende til hverken din oplevelse - eller annoncens beskrivelse. Det er da dejligt hvis du har haft en god oplevelse hos hende - men min var en GANSKE anden. viewtopic.php?f=7&t=9815 Manica Hej, Manica, Jeg forstår ikke hvorfor, men med mig hun var helt ok. Da jeg besøgte hende, jeg tog 1 time med superfransk - og ja, hun var ganske pæn og godt til blowjob. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 11. November, 2013 Min erfaring. Vis Manica ikke er positiv over pigen. Kunne jeg aldrig finde på at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 11. November, 2013 Jeg må indrømme at jeg var lidt skeptisk overfor Anders83´s anmeldelse - hvis pigen var så god, hvorfor havde han så ikke lidt mere kød på sin anmeldelse? - og derfor spurgte jeg bla. lidt mere ind til pigen. At hun skulle være italiensk, stiller jeg et stort spørgsmålstegn ved - nu er jeg ikke Expert i italiensk, men jeg kan lidt spansk og ved at rumænsk, spansk og italiensk ligner hinanden en del, da de alle er romanske sprog, men en italiensk pige er en sjældenhed og sælger bla. derfor noget bedre end en rumænsk. Men jeg har så også mødt mørke piger, der i annoncen påstod, de var italienske - da jeg foreholdt dem det - blev jeg vist ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borebissen 42 Skrevet 11. November, 2013 Jeg undrer mig mere over, at Anders konsekvent har engelsk sætningsopbygning, når han skriver på dansk. Lidt ligesom Google Translate gør det ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. November, 2013 Jeg undrer mig mere over, at Anders konsekvent har engelsk sætningsopbygning, når han skriver på dansk. Lidt ligesom Google Translate gør det ... Det samme undrede jeg mig på et tidspunkt over. Anders forklarede at han ikke er dansk derfor. viewtopic.php?f=7&t=6444&p=36892#p36892 Såee, mon ikke han er god nok :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 11. November, 2013 Følg lige denne tråd http://www.eroguide.dk/forum/viewtopic.php?f=7&t=6444&p=36892#p36892 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13951 Skrevet 11. November, 2013 Natascha 23 var der i hvert fald ikke noget i vejen med viewtopic.php?f=7&t=8236&p=48685&hilit=natascha23#p48685 viewtopic.php?f=7&t=8033 viewtopic.php?f=7&t=6444 men Milana er måske en stakkels pige, der er kommet herop under falske forudsætninger og har en eller anden gæld, hun skal have arbejdet af hurtigst muligt. Var hun ikke også på Fyn fornylig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 12. November, 2013 Kære Anders83, jeg synes det er meget påfaldende, at du udelukkende og kun i alle de 15 indlæg som du har skrevet herinde roser pigerne og stedet i Nørre Snede, men andre skribenter som skriver om deres oplevelser på stedet, de er meget mere beherskede i deres tilbagemeldinger. Jeg sidder lidt med følelsen af at du er stedets øh, øh, host..... reklamemand. Efter den sidste anmeldelse fra Manica, synes jeg du skal tage en snak med dine "veninder" om, at kunderne har krav på at få den tid og den ydelse som de faktisk har betalt for og at det i modsat fald temmelig sikkert kun er et spørgsmål om tid før en kunde de ruller bliver så arrig at han ringer til de små blå. Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 12. November, 2013 Kære Anders83, jeg synes det er meget påfaldende, at du udelukkende og kun i alle de 15 indlæg som du har skrevet herinde roser pigerne og stedet i Nørre Snede, men andre skribenter som skriver om deres oplevelser på stedet, de er meget mere beherskede i deres tilbagemeldinger. Jeg sidder lidt med følelsen af at du er stedets øh, øh, host..... reklamemand. Efter den sidste anmeldelse fra Manica, synes jeg du skal tage en snak med dine "veninder" om, at kunderne har krav på at få den tid og den ydelse som de faktisk har betalt for og at det i modsat fald temmelig sikkert kun er et spørgsmål om tid før en kunde de ruller bliver så arrig at han ringer til de små blå. Pia You go Girl. Bakker op 100% Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. November, 2013 Kan ikke kommentere på dette sted da jeg aldrg har været der. Men jeg ved at jeg er knapt så kræsen som andre herinde....Men ja, hvis jeg overhovedet ikke fik noget der bare lignede det jeg havde bestilt / aftalt, så ville jeg selvfølgelig ikke skrive en rosenrød anmeldelse Kære Anders83, jeg synes det er meget påfaldende, at du udelukkende og kun i alle de 15 indlæg som du har skrevet herinde roser pigerne og stedet i Nørre Snede, men andre skribenter som skriver om deres oplevelser på stedet, de er meget mere beherskede i deres tilbagemeldinger. Jeg sidder lidt med følelsen af at du er stedets øh, øh, host..... reklamemand. Efter den sidste anmeldelse fra Manica, synes jeg du skal tage en snak med dine "veninder" om, at kunderne har krav på at få den tid og den ydelse som de faktisk har betalt for og at det i modsat fald temmelig sikkert kun er et spørgsmål om tid før en kunde de ruller bliver så arrig at han ringer til de små blå. Pia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg