Hop til indhold

Recommended Posts

Syntes det kniber med at finde en god Domina i nærheden af Aalborg.

Kommer en del rundt ifbm. Mit job men det var rart om man kunne finde et sted i rimelig afstand, her menes Århus og lign

Har fundet ud af at det er langtidsbondage jeg er mest til, bure, håndjern, lænker etc.

nogen anbefalinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
vil gerne domineres skrev, for 26 minutter siden:

Syntes det kniber med at finde en god Domina i nærheden af Aalborg.

Kommer en del rundt ifbm. Mit job men det var rart om man kunne finde et sted i rimelig afstand, her menes Århus og lign

Har fundet ud af at det er langtidsbondage jeg er mest til, bure, håndjern, lænker etc.

nogen anbefalinger

Lady stella er i Ålborg og er yderst god. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet lidt forskellige omkring aalborg,randers og Aarhus, men jeg ville anbefale Lady lovelife https://annoncelight.dk/showad/351202 hun er godt nok i kbh nu, men hun har også eget sted i Aalborg. Hun kan få mig op og ringe på flere måder og har formådet at aflæse mine signaler som en af de bedste, efter min mening. Men tag endelig kontakt til den du syntes opfylder dine kritiere bedst, det kan være svært at finde den rigtige domina, som man kemi med og kan opfylde dine ønsker, det var det for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
chrisser skrev, for 18 timer siden:

Jeg har prøvet lidt forskellige omkring aalborg,randers og Aarhus, men jeg ville anbefale Lady lovelife https://annoncelight.dk/showad/351202 hun er godt nok i kbh nu, men hun har også eget sted i Aalborg. Hun kan få mig op og ringe på flere måder og har formådet at aflæse mine signaler som en af de bedste, efter min mening. Men tag endelig kontakt til den du syntes opfylder dine kritiere bedst, det kan være svært at finde den rigtige domina, som man kemi med og kan opfylde dine ønsker, det var det for mig

Okay, tak

er lidt i dialog med lovelife, men ja hun er i cph men kommer godt Nok til aalborg senere

har du et bud tættere på også

Del dette indlæg


Link til indlæg
vil gerne domineres skrev, for 5 minutter siden:

Okay, tak

er lidt i dialog med lovelife, men ja hun er i cph men kommer godt Nok til aalborg senere

har du et bud tættere på også

det har jeg dog ikke pt. ikke lige omkring Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...