Hop til indhold
Thomas.Pedersen

Karina - Finkenstrasse

Recommended Posts

Var i gør en tur i Flensburg, og ville prøv Monika hos Engelsburg/Taube. Men jeg fik lidt kolde fødder da jeg så hende. Hun har en fantastisk krop, med lækre store bryster (plastic). Men ansigtet var ikke mig.

Jegfortsatte derfor til Finkenstrasse, der jo ligger lige om hjørnet.

Ringer på til højre, og blev mødt af Nicole og Karina, der begge er super lækre! Men beg valgte Karina, da beg havde hørt et par uheldige historier om Nicole.

Karina er brunette med en super krop, lækkert ansigt og bøjle på tænderne. Ved ikke hvorfor, men det virkede bare lidt frækt. Brysterne er 75C... Checkede selv BH'en ;-)

http://www.fair-girls.de/1137

Efter et bad lagde vi os på sengen, og hun tog fat i banditten der hurtigt var klar. På med gummi, og så gik hun i gang med det franske, hvilket hun var ret godt til. Hun var ikke glad for at jeg pillede ved hendes mis, men det var jo hendes tab ;-)

Efter et par minutter satte hun sig øverst og begyndte at ride med god indlevelse. Hun var tydeligt liderlig, og da jeg pillede ved hendes dejlige bryster, befalede hun mig til at tage hårdere fat.

Men allerede efter er par minutter sagde hun "come now baby". Jeg valgte at overhøre det og vendte hende om i doggy hvor jeg pumpede løs. Og det var som om hun glemte tiden. Hun hav nogle lækre klynkelyde indtil jeg 7-8 min senere fyrede kanonen af.

En ganske OK oplevelse til 50 euro, men må nok erkende at jeg er mere til danske piger, selvom det koster lidt mere. Så har en aftale senere i dag ;-)

Laver selvfølgelig en lille beretning bagefter :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg ville nu være forsigtig med at bedømme det hele ud fra en 50 EUR quickie i Finkenstrasse. Der er for eksempel nogle af pigerne ved Engelsburg, der giver en helt anden GF-oplevelse. Jeg synes generelt (ikke kun Engelsburg) man får lidt mere service, når man er der en hel time for 100-150 EUR, alt efter hvem og hvor. Men der er også nogen, der stadig bare vil have dig ud af døren hurtigst muligt. Det er der sikkert også i DK.

Vi er alle forskellige, og det er selvfølgelig kun dig, der kan bedømme hvad du gerne vil have. Men pigerne er også forskellige personligheder, og giver forskellige ydelser og indlevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give den Røde Baron ret. Jeg var i dag hos Monika fra Engelsburg for 8. gang. Fik en fantastisk time for 150 euro. Hun er den sødest pige i Flensborg. :P Synes tit kvaliteten i Finkenstrasse er for dårlig. Nicola som også er nævnt i den her tråd er super lækker men lidt en kold skid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nicole har langt fra min varmeste anbefaling :) Tilgengæld kigger jeg pt på 50-70 lækre piger på Acapulco.... hvor FN, kys sex som du vil have det koster 40 euro :) og 30 min her, er så rigelig 30 min... I am in Heaven wauuuuuuuuwwwwww....... glemte jeg at nævne det er regnvejr, så der er ikke alverden mænd i forhold til alle disse piger, så de vil dig rigtig gerne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nicole har langt fra min varmeste anbefaling :) Tilgengæld kigger jeg pt på 50-70 lækre piger på Acapulco.... hvor FN, kys sex som du vil have det koster 40 euro :) og 30 min her, er så rigelig 30 min... I am in Heaven wauuuuuuuuwwwwww....... glemte jeg at nævne det er regnvejr, så der er ikke alverden mænd i forhold til alle disse piger, så de vil dig rigtig gerne

Det lyder som om det godt kunne gå hen og blive en dyr dag... hehe :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uha jeg blev da helt nervøs, en der har fravalgt Monica :D

Jeg har ellers skumle planer med hende senere på ugen, så jeg håber at det er et godt sandhedsbillede med mange anbefalinger af det bette nips.

Smag og behag er heldigvis forskellig for os alle. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uha jeg blev da helt nervøs, en der har fravalgt Monica :D

Jeg har ellers skumle planer med hende senere på ugen, så jeg håber at det er et godt sandhedsbillede med mange anbefalinger af det bette nips.

Smag og behag er heldigvis forskellig for os alle. :)

Hun har da i hvert fald en nydelig bagdel på billederne :)

Personligt kan jeg godt lide Cora, men jeg kunne nu også godt tænke mig at prøve Nina. Jeg tror aldrig, der er nogen der har skrevet noget om hende her. Beslutninger, beslutninger... :?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun har da i hvert fald en nydelig bagdel på billederne :)

Personligt kan jeg godt lide Cora, men jeg kunne nu også godt tænke mig at prøve Nina. Jeg tror aldrig, der er nogen der har skrevet noget om hende her. Beslutninger, beslutninger... :?

besøgte Nina for ca 3 år siden,ikke noget særligt at skrive hjem om,hun er almindelig af udseende og i midt 30 erne ,service meget under hvad man får hos monica eller lisa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er der mange der er efter Nicole. Jeg skal ikke forsvare hende generelt, men har været sammen med hende et par gange, hvilket har været et par rigtigt gode oplevelser :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...