Hop til indhold
Sleino

Silvia Privat-diskret.dk Bording

Recommended Posts

Har været på jagt efter en pige som tilbød græsk, da det er noget som jeg aldrig har prøvet og godt kunne tænke mig at prøve. Lige siden at Silvia kom på vagtplanen hos privat-diskret.dk (http://privat-diskret.dk/index.php/clas ... ail&id=171) har jeg luret på om det ikke skulle være hende som skulle være "forsøgskanin" til mit græske "eventyr", da hun som den eneste tilbyder græsk hos privat-diskret.dk og desuden var hendes billede bestemt ikke grimme. Prøvede for nogle dage siden at spørge om der var nogen som havde erfaringer med hende via efterlysningen, dog uden held. Så jeg tænkte, oh well, så må jeg da prøve :) Tænkte at det ikke kunne gå helt galt da jeg kun har haft gode erfaringer med pigerne hos privat-diskret.dk.

Havde i går bestilt tid til i dag, synes at en del af glæden ved at besøge en pige, er at man kan gå og glæde sig til besøget, og tænke nu er der 6 timer til at jeg skal hygge mig, nu 5, nu 4 osv. osv. Så går arbejdsdagen også lidt hurtigere :D

Efter et dejligt bad derhjemme hvor man lige får sig gjort klar, barberet det som skal barberes, børstet tænder osv. blev bilen startet op og af sted mod Bording. Dog var jeg ikke kommet langt før der kom en sms der sagde at vi lige blev nødt til at rykke det bestilte tidspunkt med 15 mins, nå for søren, så måtte jeg jo få tiden til at gå da jeg allerede var kommet af sted derhjemme fra, men fandt en parkeringsplads hvor jeg kunne slå tiden ihjel, THANK GOD for smartphones!

Jeg ankom endelig til bording og fik banket på døren - og WOW! Der stod Silvia, den smukkeste lille sag i en stram sort kjole med et gudesmukt ansigt! Tænkte hold da op! Det her skal nok blive godt! Billederne passer meget godt - dog er hendes bryster måske ikke helt lige så store som de ser ud på billederne, men helt bestemt i min smag!

Vi fik aftalt 1 time med superfransk og græsk, dog sagde hun, at hun kun havde prøvet græsk en gang før, men vi kunne godt prøve og se hvordan det gik ellers kunne jeg få pengene igen. Her må jeg indrømme at jeg tænkte Øv, da jeg aldrig selv havde prøvet det tænkte jeg at jeg gerne ville have en pige som vidste hvordan det man skulle gøre osv. Men må indrømme at min tvivl blev gjort til skamme!

Vi startede ud med at stå og kysse og kæle lidt mens jeg fik hende klædt af, så ned på sengen hvor hænderne rigtig kunne komme til. Så en ordentlig omgang fransk til hende som hun var meget modtagelig for, måtte næsten ikke holde op så godt synes hun det var :P:D Lige så snart at man kom op for at kysse hende lidt osv. tog hun straks sin hånd i brug til at lege med sig selv, meget frækt! og klart tegn på at hun var tændt! Hun var også blevet meget naturligt våd af mit franske - lækkert!

Så var det min tur til at modtage fransk - det må jeg sige at hun gjorde meget godt, så dybt hun nu kunne (Man burde afskaffe den drøbel :P ). Hun placerede sig således at jeg forsat kunne lege med hendes fisse mens hun suttede. Jeg bevægede mig langsomt op til hendes røvhul for at prøve det lidt an med min finger, det var også blevet helt vådt efter den franske omgang, så min tommelfinger smuttede næste helt af sig selv ind - sådan blev vi ved de næste 5 mins dog med lidt hjælp fra glidecreme da der skulle flere fingre ind. Vi blev enige om at nu var det tid til at prøve med min pik. Om i doggy style og på med et kondom, langsomt trængte jeg op i hendes røv uden at hun peb særligt meget, da jeg var kommet halvt ind begyndte jeg at køre frem og tilbage og trængte på den måde helt op i hende - til roden (og jeg er altså ikke nogen lille fyr). Der var kun et par gange hvor hun klynkede lidt men ellers lød det til at hun begyndte at nyde det og blev mere tændt af det. Jeg synes at det var mega frækt at prøve græsk og vi blev ved sådan her i et stykke tid indtil at det var tid til at give hendes fisse en tur også :D Den var hun bestemt med på og på med et nyt kondom og så derud af indtil jeg kom.

Tiden var også ved at være gået og jeg kunne lige låne et bad før det gik hjemad. Hold da op et besøg! Hele turen hjem var der en stemme i mit hoved der sagde: "Hold kæft hvor var det godt!"

Konklusion: Silvia er en rigtig sød, smuk, venlig, smuk, charmerende, smuk og smuk pige :D og græsk er bestemt noget der skal udforskes mere og helst sammen med Silvia! Tror ikke jeg kan nøjes med 1 time næste gang jeg skal besøg Silvia!

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

....tak for anmeldelse, svedig tur :D

Kysser hun på munden ???? ,og hvad måtte du smide for turen ???

Del dette indlæg

Link til indlæg

....tak for anmeldelse, svedig tur :D

Kysser hun på munden ???? ,og hvad måtte du smide for turen ???

Yes, hun kysser på munden, jeg fik også tungekys - ved ikke om det er alle der får det.

1 time = 1600

Græsk = 400

Super fransk = 200

Total = 2200

Hun tilbyder også mega fransk til 500.

/Sleino

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser ud til hun har taget det græske af sin profil :(

Det står der stadig for mig...

Det står under priser på hendes side, og ikke under jeg tilbyder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes at du næste gang skal prøve det i en anden rækkefølge.

Først fransk så dask og afslut med græsk. Så hun er hun varmet bedre op inden hun skal ha` den i bag i, og det giver en fantastisk udløsning med din pik i en stram numse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...