Hop til indhold
hendirk

Hetero der gerne een gang vil voldtages af mand

Recommended Posts

Guest mrfisher
hendirk skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har min dejlige faste domina, men har en fantasi fra teenagetiden om at blive taget bagfra af en mand iført gummistøvler. Hvor skal jeg lede?

i Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
mrfisher skrev, 1 time siden:

i Jylland

Klart. Det kræver jo en ordentlig pik at knalde en mand i røven, og ordentlige pikke skal du til Jylland for at finde. 
Gummistøvlerne findes der flest af i Ilse Jacobsen land :D Der er der lige så meget brug for dem som for alle 4 hjulstrækkerne i Kbhs cafekvarterer ;I) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et lidt uheldigt ordvalg i titlen? Typisk er det nok også mænd, der gør den slags, men altså… ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg
hendirk skrev, for 32 minutter siden:

Kender I nogen forum-er hvor mandlige fetish-herskere annoncerer? Der var mange af den slags annoncer i Ekstrabladet før i tiden.

Prøv at kigge på fetlife. Der findes en på Randers egnen der kalder sig Degnen, som er ret populær hos pigerne, men som også har meldt ud at han vil kunne give spanking uden sex til mænd. Det er muligt han har kontakter i miljøet. Ellers er der rigeligt andre danske kinksters med profil der. 

Ellers er der sm-porten, men den er temmelig oldschool. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, den 21.9.2022 at 12:47:

Lidt ondt, men sjovt :biggrin:

Enig :-) tænkte også "Landmand søger kærlighed"

men faktisk en fed / fræk tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg er spændt på, om du har fået afprøvet din fantasi?

Som Illona siger, så vil jeg foreslå dig at spørge din faste Domina.

Uden at vide det tror jeg de fleste Doms vil kunne hjælpe med det ønskede setup. De har vist næsten alle nogle andre slaver, der kan hidkaldes.

Og gummistøvler er vel det mindste problem?

Lad os høre om det, når det er prøvet af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender muligvis en mand eller to, som begge kan opfylde din fantasi om at blive taget af en mand. De har begge to militærstøvler som en del af deres outfit - men det er jeg sikkert på man kan finde en løsning på ;-) 

Du/I er velkomne til at skrive, hvis det kunne have interesse <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke 100%, men kan godt tænkes at kirkens korshær deler ud gummistøvle nu i efteråret, så måske du kan finde en der er frisk hvis du tager en tur forbi køen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...