Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Velkommen til, @Flying-Dick. Hvis du vil hjælpe dig selv og andre, kan du med fordel vælge en sigende overskrift. For eksempel: "Melinda, København".

Skrevet
Harran skrev, for 2 timer siden:

Velkommen til, @Flying-Dick. Hvis du vil hjælpe dig selv og andre, kan du med fordel vælge en sigende overskrift. For eksempel: "Melinda, København".

Han har i dén grad været her før, og jeg kan godt afsløre at gode råd er spild af tid. :unsure:

Skrevet
  • Author
Dinner_at_the_y skrev, for 3 timer siden:

Han har i dén grad været her før, og jeg kan godt afsløre at gode råd er spild af tid. :unsure:

So it is ONLY AND ONLY Flying Dick who reads the conversation:lol:

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 23 timer siden:

Han svare jo ikke engang @Harran Med den attitude gider jeg ikke, at svare ham. Han må ud og prøve selv. Der er ikke noget hjælp at hente hos mig, når man har den tilgang. Sorry guys…

Skrevet
Primitivo skrev, for 8 minutter siden:

Han svare jo ikke engang @Harran Med den attitude gider jeg ikke, at svare ham. Han må ud og prøve selv. Der er ikke noget hjælp at hente hos mig, når man har den tilgang. Sorry guys…

Helt enig!!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.