Hop til indhold
Guest Peter.den.store

Søger bifyr til deling af TS

Recommended Posts

Guest Peter.den.store

Søger en fyr der ikke er berøringsangst, måske ovenikøbet bi-curious eller hetero flexible. Fantasien går ud på at dele en ts, jeg har muligvis en i tankene men er lydhør overfor andre forslag. 
Det skal foregå lørdag aften, i kbh. 
Send mig en pb hvis du er frisk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Tak for alle henvendelserne. Har fået væsentlig flere end jeg lige regnede med. 
Jeg svarer jer alle senere i dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store
TS Lover skrev, den 22.9.2022 at 10:07:

Kunne være spændende at høre hvordan det så gik, hvis i får det arrangeret

Peace

TSL

Det kan være svært at få kalenderen til at gå op. Men skal nok komme med en anmeldelse når det falder på plads. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Genopliver lige denne efterlysning. 

Søger en makker til deling af TS pige, i aften omkring kl. 20 i kbhs området. Skriv hvis du er frisk, så finder vi pigen sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan nu lade sig gøre. Jeg var så heldig at blive inviteret med hos Amanda Helene for et par uger siden af en broder herinde. Og jeg fik pik I begge ender og blev sønderkneppet.

Så det kan lade sige gøre!!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest rimelignysgerrig

@Peter.den.store det lyder vanvittigt spændende. Absolut noget jeg kunne være frisk på, kræver dog lidt længere planlægningshorisont for mit vedkommende. Sig gerne til, hvis det bliver aktuelt for dig igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Peter.den.store

Så kommer der en mulighed igen for de hurtige. Søger en bi makker der gerne vil kneppes af en ts pige mens jeg kigger på og leger med. Det skal foregå i kbh og i dag, gerne formiddag. Du skal kneppes, så du vælger pigen. Send en besked ved interesse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...